Mobiljegy – vedd meg a jegyedet, bérletedet a mobilodon, sorban állás nélkül!

Használd mobiljegyed, mintha a korábban már megszokott papíralapú terméket használnád.

A bérleteket – hasonlóan a napijegyekhez – a vásárlást követően nem szükséges érvényesítened. Első ajtós felszálláskor és a metróállomás területére lépve, kérjük, olvasd be okostelefonoddal a kihelyezett kódot, és mutasd fel a megjelenő ábrát a sofőrnek vagy a személyzetnek. Amennyiben az applikációban elérhető a „Metrómegállók kiválasztására használható” funkció, a kódbeolvasás helyett a „Metrómegállók” vagy a „Metróra szállok” gombot is választhatod az ábra megjelenítéséhez. A mobiljegy megvásárlásához, használatához és érvényességének igazolásához aktív mobilkapcsolat szükséges.

A mobiljegy használatához szükséges applikációt a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. weboldaláról töltheted le:

 

A mobiljegyről készült mintakép

 

Elérhető közlekedési mobiljegyek

 

Magánszemély havi és félhavi bérletek

  • Havi Budapest-bérlet
  • Félhavi (15 napos) Budapest-bérlet
  • Havi Budapest-bérlet felsőoktatásban tanulóknak
  • Havi Budapest-bérlet közoktatásban tanulóknak
  • Havi Budapest-bérlet nyugdíjasoknak
  • Havi Budapest-bérlet kisgyerekeseknek
  • Félhavi (15 napos) Budapest-bérlet közoktatásban tanulóknak

 

Magánszemély többhavi bérletek

  • Kedvezményes éves Budapest-bérlet*
  • Negyedéves Budapest-bérlet*
  • Kedvezményes éves Budapest-bérlet felsőoktatásban tanulóknak*
  • Kedvezményes éves Budapest-bérlet közoktatásban tanulóknak*
  • Kedvezményes éves Budapest-bérlet nyugdíjasoknak*
  • Negyedéves Budapest-bérlet felsőoktatásban tanulóknak
  • Negyedéves Budapest-bérlet közoktatásban tanulóknak
  • Negyedéves Budapest-bérlet nyugdíjasoknak
  • Szemeszterre szóló Budapest-bérlet felsőoktatásban tanulóknak*
  • Szemeszterre szóló Budapest-bérlet közoktatásban tanulóknak*

 

Egyéb bérletek

  • Kerékpárbérlet
  • Kutyabérlet

 

Napijegyek

  • Budapest 24 órás jegy
  • Budapest csoportos 24 órás jegy
  • Budapest 72 órás jegy

 

Céges havi és félhavi bérletek

  • Havi Budapest-bérlet cégeknek
  • Félhavi (15 napos) Budapest-bérlet cégeknek

 

Céges többhavi bérletek

  • Kedvezményes éves Budapest-bérlet cégeknek
  • Negyedéves Budapest-bérlet cégeknek

 

Jegyek eseti utazáshoz

  • Vonaljegy
  • Repülőtéri vonaljegy
  • 30 perces jegy
  • 90 perces jegy

 

*A Telenor Wallet alkalmazásban a közlekedési mobiljegyek közül a 15 000 Ft feletti összegű díjtermékek nem érhetők el.

 

Így vásárolhatod meg, és használhatod applikáción keresztül jegyedet és bérletedet

A fővárosi közlekedési mobiljegy a budapesti közösségi közlekedésben már jól ismert jegyek, bérletek online megvásárolható, egyenértékű formája. Használatához csupán okostelefonra letöltött applikáció és aktív mobilkapcsolat szükséges.

A mobiltelefonon megvásárolt napijegyeket és bérleteket kis eltéréssel ugyanúgy használhatod, mint papíralapú megfelelőit. Csakhogy a mobiljegy és mobilbérlet esetében a kihelyezett QR-kódokat okostelefonnal kell leolvasnod, majd a megjelenő animált ábrát kell megmutatnod a járművezetőnek vagy a metróállomáson a beléptetést végző személyzetnek.

Kivétel a repülőtéri vonaljegy, amelyet az utazás előtt kell érvényesítened. Mobiljegynél ezt a kihelyezett kód beolvasásával tudod megtenni.

 

Töltsd le a mobiljegy vásárlásához szükséges applikációt

A mobiljegy vásárlásához szükséges applikáció letöltése

Ha még nincs telepítve a telefonodra a mobiljegy vásárlására alkalmas applikáció, akkor ide kattintva kiválaszthatod a számodra megfelelő alkalmazást.

 

Regisztrálj

Regisztráció a mobiljegy vásárlásához szükséges applikáció felületén

Előfordulhat, hogy az általad kiválasztott applikáció használatához regisztráció szükséges. Ezt néhány adatot megadva könnyedén elvégezheted.

 

A vásárláshoz válaszd ki a számodra megfelelő jegyet vagy bérletet, és add meg a szükséges adatokat

A mobiljegy kiválasztása az applikáció felületén

Lépj be az alkalmazásba, válaszd ki a jegyet vagy bérletet, majd add meg a szükséges adatokat. Sikeres fizetést követően máris használhatod mobiljegyedet. Nincs többé sorban állás, számodra nincs többé jegykezelőgép-használat!

 

A repülőtéri 100E járaton mindig érvényesítsd a jegyedet!

A mobiljegy érvényesítése a 100E járaton

Felszállás előtt lépj be az alkalmazásba, és válaszd ki a már megvásárolt repülőtéri vonaljegyed. Nyomd meg az érvényesítéshez szükséges gombot, majd a telefon kamerájának segítségével olvasd be a járműre kihelyezett érvényesítő kódot. A beolvasáshoz aktív mobilkapcsolat szükséges.

A kód beolvasásával megjelenő animált ábra jelzi a sikeres érvényesítést. Ezt az ábrát mutasd meg a járművezetőnek vagy a személyzetnek. A repülőtéri vonaljegy érvényesítése nélkül nem kezdheted meg az utazást. 

 

Első ajtós járatokon olvasd be a kihelyezett kódot, mutasd be a megjelenő ábrát a járművezetőnek, aki így ellenőrzi mobiljegyed vagy bérleted érvényességét

A QR-kód beolvasása egy elsőajtós járaton

Felszálláskor lépj be az applikációba, és válaszd ki az adott járatra érvényes jegyet vagy bérletet. A "kódbeolvasás felszálláshoz" gomb megnyomása után olvasd be a járművön elhelyezett kódot. A sikeres művelet után megjelenő animált szimbólumot mutasd fel a sofőrnek: ez igazolja, hogy a jegyed vagy a bérleted érvényes. A beolvasáshoz aktív mobilkapcsolat szükséges.

 

Metróvonalakon az állomás területére lépés előtt olvasd be a kihelyezett kódot, vagy használd a „Metrómegállók” vagy „Metróra szállok” gombot, és mutasd fel a megjelenő ábrát az ellenőrzést végző személyzetnek

A QR-kód beolvasása egy metróállomás területén

Mielőtt belépsz a metróállomás területére, válaszd ki érvényes jegyed vagy bérleted. A "kódbeolvasás felszálláshoz" feliratú gomb megnyomása után olvasd be a jegykezelő készülék elejére vagy oldalára elhelyezett kódot. Ha az általad használt applikációban elérhető a metrómegállók kiválasztására használható funkció, kódbeolvasás helyett a "metrómegállók" vagy a "metróra szállok" gombot is használhatod. A gomb megnyomása után csak válaszd ki az aktuális metróállomás nevét, mutasd fel a megjelenő animált szimbólumot az ellenőrzést végző személyzetnek, és máris mehetsz tovább. A beolvasáshoz aktív mobilkapcsolat szükséges.

 

A Budapesti Közlekedési Központ célja a mobiljegy bevezetésével, hogy korszerűbbé, kényelmesebbé környezetbaráttá tegye a jegyvásárlást. Tapasztalataidat és javaslataidat szívesen fogadjuk. Oszd meg velünk a [email protected] címen. Köszönjük segítséged, villámgyors jegyvásárlást kívánunk.

 

Gyakran ismételt kérdések

 

Általános kérdések

Mi az a közlekedési mobiljegy?
A közlekedési mobiljegy egy mobilapplikáción keresztül megvásárolható utazási jogosultság, melyet a szerződött viszonteladók mobilapplikációin keresztül lehet elérni.
Az applikációkhoz kapcsolódó közvetlen szolgáltatásokat a viszonteladók, az érvényes mobiljeggyel igénybe vehető utazási szolgáltatást a BKK Zrt. biztosítja.

Milyen technikai feltételekkel lehet használni az applikációt?
Az applikációk Android vagy iOS operációs rendszerű telefonra telepíthető a Google Play, App Store és egyes applikációk az AppGallery áruházból is. Fontos, hogy a telefon kamerája működőképes legyen, hiszen az applikáció használatakor szükséges. Ezenkívül elengedhetetlen, hogy a telefon aktív mobil adatkapcsolattal, azaz mobil internetes elérhetőséggel rendelkezzen az utazás során. További információkért, kérünk, fordulj az általad használt applikáció üzemeltetőjéhez.

Hogyan fizethetek?
A közlekedési mobiljegy több applikációban is elérhető, ezért az egyes szolgáltatók által üzemeltetett applikációkban a fizetési módok eltérhetnek. További információért, kérünk, fordulj az általad használt applikáció üzemeltetőjéhez.

Csak magánszemély nevére vagy cég (munkáltató) nevére is kérhetek számlát?
Mindkettőre van lehetőség. Fontos azonban, hogy a tanuló- és nyugdíjasbérletekről cég nevére szóló számlát nem lehet kiadni.

Hogyan kapom meg a számlát?
A közlekedési mobiljegy több applikációban is elérhető, ezért az egyes szolgáltatók által üzemeltetett applikációkban a számlázási metódus eltérhet (pl. egyes szolgáltatók a tárgyhót követő hónap 10. napjáig állítanak ki számlát, más szolgáltatók a vásárlást követően azonnal). Számlázással kapcsolatos bővebb információért kérjük, fordulj az általad használt applikáció üzemeltetőjéhez.

Mi a teendő készülékcsere vagy az alkalmazás újratelepítése esetén?
A megvásárolt közlekedési mobiljegyek ahhoz a telefonhoz vannak rendelve, amelyiken vásárolták, ezért készülékcsere vagy az applikáció újratelepítése (vagy a készülék beállításainak ehhez hasonló módosítása) esetén a korábban vásárolt mobiljegyek inaktívakká válnak, utazásra nem használhatók. Ilyenkor korlátozott számban lehetséges a még nem érvényesített repülőtéri vonaljegyet, továbbá a napijegyeket és a bérleteket az új készülékhez rendelni az applikációban. Fontos továbbá, hogy a mobiljegyet nem lehet áthelyezni más felhasználói fiókba. Amennyiben már nincs lehetőség áthelyezésre az applikáción belül, kérjük, keresd fel a BKK valamelyik ügyfélközpontját.

Másik applikációt szeretnék használni. Át lehet helyezni a már megvásárolt jegyet, bérletet egyik applikációból a másikba?
Nem. A megvásárolt jegyek, bérletek csak az adott szolgáltató alkalmazásán belül használhatók, tehát a különféle szolgáltatók alkalmazásai között nincs átjárás.

Megváltozott az igazolványszámom, mi a teendőm?
Amennyiben az igazolványszám változásakor napijegyed vagy bérleted már érvényes volt, kérünk, fáradj be a BKK valamelyik ügyfélközpontjába, ahol az új igazolvány bemutatását követően munkatársaink módosítják az igazolványszámot.
Ha a napijegyed vagy a bérleted még nem volt érvényes az igazolványszámod megváltozásakor, akkor váltsd vissza azt az applikációban, és ismét vásárold meg úgy, hogy az új igazolványszámot adod meg.

 

Hol jelezhetem a mobiljeggyel kapcsolatos észrevételeimet, az esetleges hibákat?
A mobiljeggyel kapcsolatos általános észrevételeidet, kérdéseidet az alábbi elérhetőségeken jelezheted:

Kifejezetten technikai problémák (pl. alkalmazás működésével, regisztrációval, fizetési folyamattal, számlával kapcsolatos kérdések) esetén, kérünk, az általad használt applikációban jelzett elérhetőségeken érdeklődj.

 

Regisztráció

Mindenképpen szükség van regisztrációra?
Igen, a közlekedési mobiljegy használata regisztrációhoz kötött. Ugyanakkor, ha már rendelkezel az általad használni kívánt applikációhoz tartozó regisztrációval, akkor nem szükséges újraregisztrálnod. A regisztráció az általad használt applikáció üzemeltetőjénél történik, a BKK Zrt.-nek arra nincs ráhatása.

Honnan tölthető le az applikáció?
Ide kattintva átirányítunk a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. oldalára, ahol megtalálható az összes olyan alkalmazás – beleértve a viszonteladók alkalmazásait is –, amelyekben elérhető a mobiljegy. Kérünk, az alkalmazások közül válaszd ki, majd töltsd le a megfelelőt.

Nem érkezett meg a regisztráció megerősítésére szolgáló e-mail / rossz e-mail-címet adtam meg. Mi a teendő?
Regisztrációs problémák esetén érdeklődj az általad használt applikáció üzemeltetőjénél. A BKK Zrt. nem illetékes a regisztrációs kérdésekben.

Hogyan törölhetem a regisztrációmat?
A regisztráció törlésének részleteiről érdeklődj az általad használt applikáció üzemeltetőjénél. A BKK Zrt. nem illetékes a regisztrációs kérdésekben, tehát azok törlésében sem.

 

Ellenőrzés

A repülőtéri (100E) és elsőajtós buszokon, valamint a metróbejáratnál mit kell felmutatnom a járművezetőnek és a személyzetnek?
Válaszd ki a megvásárolt jegyedet vagy bérletedet, olvasd le a kihelyezett kódot, és a megjelenő animált szimbólumot mutasd fel a sofőrnek vagy a személyzetnek. A mobiljeggyel történő utazás további részleteiről az Utazás pont alatt olvashatsz.

Hogyan ellenőrzik a jegyemet, bérletemet? Mit kell felmutatnom az ellenőrnek?
Jegy- és bérletellenőrzéskor, kérünk, mutasd be az érvényes jegyhez vagy bérlethez tartozó jegykódot, amelyet a jegyellenőr ellenőriz a készülékével.

Volt érvényes közlekedési mobiljegyem, de sajnos nem tudtam felmutatni. Utólag bemutathatom-e a pótdíjazáskor érvényes mobiljegyemet?
Csak a bérletek és a napijegy típusú jegyek esetében van erre mód. A pótdíjazás-ügyintézéssel kapcsolatos bővebb információért és elérhetőségért kattints ide.

 

Vásárlás

Hogyan vásárolhatok és milyen adatokat kell megadnom?
Az applikációban válaszd ki az számodra megfelelő jegyet vagy bérletet, add meg a vásárláshoz szükséges adatokat (érvényességi idő, igazolvány típus, igazolványszám vagy adott esetben darabszám), ezt követően tudopd kifizetni a termékeket. Amennyiben bankkártyával fizetsz, kártyaadataidat a bank biztonságos fizetési felületén kell megadnod. A vásárlás során aktív mobil-adatkapcsolattal, azaz internetes elérhetőséggel kell rendelkezned.

A közlekedési mobiljegyek ára különbözik a papíralapú jegyek, bérletek árától?
Nem.

Hol találom a megvásárolt jegyemet vagy bérletemet?
Sikeres fizetést követően az applikációban a még nem érvényes jegyek között jelenik meg először a megvásárolt jegy vagy bérlet, amely az érvényesség megkezdését követően (ami legkorábban a sikeres fizetést követő 2 perc) automatikusan átkerül az érvényes jegyek közé.

Másnak is vehetek jegyet, bérletet?
Igen, az alkalmazásban a Veled együtt utazók számára is vásárolhatsz napijegyet, bérletet vagy repülőtéri vonaljegyet (100E) ugyanazon az eszközön. Fontos azonban, hogy a repülőtéri vonaljegyek (100E) esetében utazáskor minden egyes jegyet külön-külön kell érvényesíteni, a bérleteket és a napijegyeket pedig elsőajtós felszálláskor vagy a metróbejáratnál a kihelyezett kód egyesével történő beolvasásával, egyesével kell bemutatni! Ugyanez igaz utazás során történő ellenőrzéskor is. Ezzel a megoldással ezért csak akkor javasolt élni, ha technikai akadálya van annak, hogy utastársaid külön váltsák meg a jegyüket, bérletüket, és mindig együtt utaznak. Ha külön-külön (is) utaznak, mindenkinek a saját készülékén kell megvásárolnia repülőtéri vonaljegyét (100E), bérletét vagy napijegyét.
Mindezeket figyelembe véve, a gördülékenyebb használat érdekében azt javasoljuk, hogy mindenki saját felhasználói fiókkal, saját eszközön vásárolja meg és használja mobiljegyét, bérletét.

Lehet-e elővételben vásárolni?
Igen. A napijegyek, illetve a bérletek egységesen az érvényességi idejük kezdete előtt legfeljebb 30 nappal válthatók meg elővételben.

Vissza tudom-e váltani a megvásárolt jegyemet, bérletemet?
Igen. A fel nem használt repülőtéri vonaljegyeket (100E), vonaljegyeket, 30 perces jegyeket, 90 perces jegyeket, illetve érvényességük kezdete előtt a napijegyeket és a bérleteket vissza lehet váltani, azonban a kedvezményes éves Budapest-bérletek az érvényességük kezdete előtt sem válthatók vissza.

Ki lehet-e cserélni a közlekedési mobiljegyet?
Nem. De a fel nem használt vagy még nem érvényesített jegyeket vissza lehet váltani az applikációban.

Vásárláskor bizonyos bérleteket nem látok a megvásárolt termékek között az applikációban. Mi ennek az oka?
Ellenőrizd, hogy megfelelő felhasználói fiókba léptél-e be. Egyes applikációkban céges regisztráció esetén nem vásárolhatsz tanuló- és nyugdíjasbérlet, ezért azok meg sem jelennek.

Mi a teendő, ha a bankomtól értesítést kapok a fizetett összeg terheléséről, de az applikációban nem jelent meg a megvásárolt jegy vagy bérlet?
Először ellenőrizd az applikáción belül a még nem érvényes jegyek között a megvásárolt jegyet vagy bérletet. A vásárlás összegét a bankszámlán először csak zárolják (erről értesítést kapsz a vásárlás pillanatában), a bank akkor könyveli a terhelést, amikor a tranzakció sikerességéről meggyőződött. Abban az esetben, ha a még nem érvényes jegyek között sem jelent meg a vásárlás, akkor a zárolt összeget a bank várhatóan feloldja. Ezzel kapcsolatban kérünk, fordulj számlavezető bankodhoz.

 

Utazás

Azonnal használhatom megvásárolt jegyemet, bérletemet?
A napijegyek, illetve a bérletek legkorábban a sikeres fizetést követően két perccel használhatók fel utazásra.

Minden utazáskor külön kell érvényesítenem jegyemet, bérletemet?
A repülőtéri vonaljegyet, vonaljegyet, 30 perces jegyet és 90 perces jegyet utazásonként kell érvényesíteni, azaz érvényesítés nélkül az utazás nem kezdhető meg. A napijegyeket, illetve a bérleteket nem kell külön érvényesíteni, ebben nincs változás a papíralapú változatokéhoz képest.
Azonban az első ajtós rendben közlekedő járatokon, illetve a metrón igazolni kell a jegy vagy a bérlet érvényességét (erről feljebb, az Ellenőrzés pontban olvashatsz).

Mi a teendő, ha a 100E repülőtéri buszra szeretnék felszállni?
Mielőtt buszra szállnál, kérünk, lépj be az applikációba, és válaszd ki a már megvásárolt Repülőtéri vonaljegyed (100E). Ezt követően nyomd meg az „Érvényesítés járművön” feliratú gombot, majd olvasd be az autóbuszon elhelyezett érvényesítő kódot. A sikeres beolvasás után az alkalmazásban megjelenő animált szimbólumot kell megmutatnod a sofőrnek vagy a személyzetnek.

Mi a teendő, ha elsőajtós járatra szállok?
Első ajtós felszálláshoz válaszd ki a már megvásárolt érvényes napijegyet vagy bérletet. Ezután nyomd meg a "Kódbeolvasás felszálláshoz" feliratú gombot, majd olvasd be a járművön elhelyezett kódot. A sikeres beolvasás után az alkalmazásban megjelenő animált szimbólumot kell bemutatnod a sofőrnek.
Az első ajtós járatokról a honlapunkon ide kattintva vagy a megállókban kihelyezett menetrendből tájékozódhatsz.
Az eseti jegyeknél pedig az utazás előtt kell érvényesítened a jegyedet a kihelyezett kód beolvasásával (a 30 perces jegyet és a 90 perces jegyet az utazás megkezdése előtt, majd ezt követően minden egyes átszállásnál is érvényesíteni kell).

Mi a teendő, ha metróval utazom?
A metróbejáratnál befelé is ellenőrzik a jegyeket, bérleteket, ezért kérünk, hogy a metróállomás területére belépéskor válaszd ki a már megvásárolt érvényes napijegyet vagy bérletet. Ezután nyomd meg a "Kódbeolvasás felszálláshoz" feliratú gombot, majd olvasd be a jegykezelő készülékek elejére vagy oldalára elhelyezett kódot. A sikeres beolvasás után az alkalmazásban megjelenő animált szimbólumot kell bemutatnod a személyzetnek.
Ha az általad használt mobilapplikációban elérhető a „Metrómegállók kiválasztására használható” funkció, akkor kérünk, a metróba történő gyors bejutáshoz válaszd ki a már megvásárolt, érvényes napijegyet vagy bérletet, nyomj a „Metrómegállók” vagy „Metróra szállok” gombra, és válaszd ki a listából a metróállomás nevét. A sikeres kiválasztás után az alkalmazásban azonnal megjelenő animált szimbólumot kell bemutatnod a személyzetnek, ebben az esetben nincs szükség külön kódbeolvasásra.
Amennyiben a metróállomás kijáratánál jegyellenőrrel találkozol, az applikációban nyisd meg az érvényes jegyedhez vagy bérletedhez tartozó jegykódot, és mutasd be.
Az eseti jegyeknél pedig az utazás előtt kell érvényesítened a jegyedet a kihelyezett kód beolvasásával (a 30 perces jegyet és a 90 perces jegyet az utazás megkezdése előtt, majd ezt követően minden egyes átszállásnál is érvényesíteni kell).

Hogyan utazhatok mobiljeggyel a HÉV-en, villamoson, illetve nem elsőajtós troli- vagy autóbuszon?
Pontosan úgy, ahogyan a papíralapú napijegyekkel, bérletekkel. Ennek megfelelően nincs külön teendőd, nincs szükség kódbeolvasásra.
Ha jegyellenőrrel találkozol az applikációban megnyitva mutasd be az érvényes jegyedhez vagy bérletedhez tartozó jegykódot.
Az eseti jegyeknél pedig az utazás előtt kell érvényesítened a jegyedet a kihelyezett kód beolvasásával (a 30 perces jegyet és a 90 perces jegyet az utazás megkezdése előtt, majd ezt követően minden egyes átszállásnál is érvényesíteni kell).

Hogyan utazhatok a MÁV-START és a VOLÁNBUSZ járatain? Mit kell tennem ellenőrzéskor?
Azokon a MÁV-START- és VOLÁNBUSZ-járatokon, amelyek Budapest közigazgatási határán belül BKK-jeggyel vagy bérlettel igénybe vehetők, mobiljeggyel és bérlettel is utazhatsz. A VOLÁNBUSZ-járatokon ellenőrzéskor nyomd meg a Kódbeolvasás felszálláshoz gombot, olvasd be a járművezető kódkártyáját, majd mutasd be az így megjelenő animált ábrát. A MÁV-START járatain olvasd be a jegyvizsgáló készülékén megjelenő kódot, és mutasd fel a megjelenő ábrát.

Mit tegyek, ha van érvényes jegyem, bérletem, de lemerült a telefonom, vagy nincs aktív mobil adatkapcsolatom?
Kérünk, gondoskodj telefonod megfelelő töltöttségi szintjéről, hiszen lemerült telefonon, illetve mobil adatkapcsolat nélkül nem tudod bemutatni jegyedet vagy bérletedet, emiatt a sofőr vagy a személyzet megtagadhatja tőled a részvételt az utazásban, illetve jegyellenőreink pótdíjazhatnak.

Azt a hibaüzenetet írja ki az applikáció, hogy A kiválasztott jegy ezen a vonalon nem érvényes. Mi ennek az oka, mi a teendőm?
Ilyen hibaüzenet akkor fordul elő, ha olyan jeggyel vagy bérlettel szeretnél utazni, amelyik az adott járatra nem érvényes.
Ilyen eset lehet ha például egy repülőtéri vonaljeggyel (100E) a metróra szeretnél felszállni, hiszen ez a vonaljegy csak a repülőtéri járatra érvényes; vagy ha napijeggyel vagy bérlettel szeretnél a 100E buszra felszállni, hiszen azok nem érvényesek erre a járatra.
Amennyiben a fenti hibaüzenetet kapod, kérünk, ellenőrizd, hogy a megfelelő jegyet választottad-e ki.

Azt a hibaüzenet írja ki az applikáció, hogy Ezt a jegyet már egy másik járművön érvényesítette, csak azon használható. Mi ennek az oka, mi a teendő?
Ilyen üzenet csak a repülőtéri vonaljegynél (100E) fordulhat elő abban az esetben, ha olyan jegyet szeretnél érvényesíteni, amelyet korábban egy másik 100E járaton már érvényesítettél.

 

Készült Budapest Főváros Önkormányzata és a BKK Zrt. megbízásából, a Belügyminisztérium és a nemzeti mobilfizetési platform szolgáltatója közreműködésével.

Budapest logó
BKK logó
Belügyminisztérium logó
Nemzeti Mobilfizetési Zrt. logó