A Bartók Béla út forgalmi adatai

A Bartók Béla út Kosztolányi Dezső téri szakaszán induktív hurokdetektorokkal mérjük a gépjármű- és kerékpárforgalmat. Az egyéni gépjárművel közlekedők számát a BME mérései alapján megállapított átlagos értékkel számoljuk: 1,3 fő/jármű. A folyamatos számlálásoknak köszönhetően nyomonkövetjük a fentebbi közlekedési módok arányának változását. 
A gyűjtött adatokat heti bontásban összegezzük, ezáltal mérhető és összehasonlítható a kerékpár- és forgalmi sávban áthaladók száma. 

 

 

Adatok forrása Budapest Közút Zrt. Adatok elérhetősége 2022 januártól
Adatok feldolgozása BKK Zrt. Adatok bontása heti
Mérőműszer Induktív hurokdetektor    

 

További adatok betöltéséhez állítsd át a fejlécben található szűrőket, melyek használatáról itt olvashatsz!

 

 

Mérőhelyszínek

Térképen a mérőhelyszín

 

 

A Bartók Béla út Dél-Buda egyik kiemelt közlekedési folyosója, amelyen valamennyi közlekedési mód jelen van. Ezt az útszakasz kialakítása is lehetővé teszi: széles járdák, 2017 októbere óta önálló kerékpársáv, 2x1 forgalmi sáv és villamospálya található a szakaszon. Ennek az arányos keresztmetszeti kialakításnak köszönhetően a Bartók Béla út egy élhető közterületté vált, melyre számos kulturális és gasztronómiai szolgáltatás épít. 

 

 

 
 

 

Még több adat

A BKK adatelemzői egész évben gyűjtik és kiértékelik a fővárosi forgalommal kapcsolatos valamennyi közlekedési ágazat – aktív, egyéni, közösségi közlekedés – adatait. Ezek segítségével működtetjük és szervezzük a fővárosi közlekedés rendszerét. Az adatelemzésnek köszönhetően felelősen dönthetünk fejlesztéseinkről és a közlekedést érintő változtatásokról, ami segít a szolgáltatási színvonal folyamatos fejlesztéséhez. 

Akkor dönthetünk megalapozottan a különböző beavatkozásokról, mint például egy járat sűrűbb közlekedésről, menetrendi változásokról vagy hálózati módosításokról, ha minél több forgalmi adat áll a rendelkezésünkre. 

Egy-egy bevezetett változás, fejlesztés után is folyamatosan figyelemmel kísérjük a hatásokat, hogy dönteni tudjunk az esetleges korrekciók elvégzéséről. 

Kíváncsi vagy, hogyan gyűjtjük a forgalmi adatokat? Olvasd el blogunkban!
Még több adatra vagy kíváncsi? A közösségi közlekedés, a kerékpáros közlekedés és a közúti közlekedés forgalmi adataiból készített elemzésekről, érdekességekről a rendszeresen megjelenő közlekedési riportjainkban, a kimondottan a kerékpáros közlekedésről és a MOL Bubi adatairól a kerékpáros riportjainkban olvashatsz!

Letölthető dokumentumok(1)

Felhasználói kézikönyv a dinamikus Bartók Béla úti diagramhozpdf1.34 mb2022.09.05. 12:59