Az applikációba belépve nem tudom rögzíteni az utazásom, mit tegyek?

Elsőként az alábbiakat ellenőrizd:

  • Ellenőrizd, hogy a lokációd be van-e kapcsolva, és megfelelően működik.
  • Ellenőrizd, hogy megfelelő-e a mobilnet kapcsolatod.
  • Zárd be teljesen az applikációt.
  • Nyisd meg újra az applikációt és próbáld újra.

 

Amennyiben az alábbi problémákkal találkozol:

  • Hálózati probléma vagy sikertelen utazás kezdete: telefonod nem fér hozzá az internethez. Néhány lehetséges ok:
    • Lehetséges, hogy telefonod nyilvános wifi-hálózathoz csatlakozott, amely hitelesítést igényel (pl. SBB-FREE, PostAuto). A leggyorsabb megoldást a wifi kikapcsolása jelentheti.
    • A probléma megoldásához próbálj meg wifi-ről mobil adatkapcsolatra váltani (és fordítva).
  • Nincsenek állomások a közelben: telefonod korlátozza az applikáció hozzáférését a tartózkodási helyedhez. Néhány lehetséges ok:
    • A helymeghatározás ki van kapcsolva vagy el van rejtve. Győződj meg róla, hogy a tartózkodási helyedhez való hozzáférés aktív-e, és az FTQ Lab applikáció „mindig” hozzáférést kapott.
    • iOS készülékek esetén gondoskodnod kell arról, hogy telefonod óráját a rendszer automatikusan beállítsa, mivel az alkalmazás nem támogatja a késleltetett adatátvitelt.
    • Android készülékek esetén bizonyos esetekben előfordulhat, hogy nem a megfelelő helyszínt írja ki az alkalmazás, ilyenkor a „change” gombra kattintva kézzel válaszd ki az indulási megállót. Ha ilyen esetben sem mutatja a helyes megállót, ezt a hibát hagyd figyelmen kívül, és ugyanúgy indítsd el majd állítsd le utazásodat.

Amennyiben egyik lépés sem segít, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a [email protected]   e-mail-címen.