Nem működik a telefonomon az NFC-s jegyérvényesítés. Mi lehet a probléma?

Érdemes ellenőrizni az alábbiakat:

  • Az NFC-matricán a kör elé tartottad a telefont?
  • Jól tartod a telefont az NFC-matrica elé?
    • 1-2 mp-ig stabilan tartsd a telefont, ne mozogjon a kezed.
    • Androidos telefonnál az érzékelő a telefon közepénél van.
    • Az iOS-es telefon felső részén található az érzékelő.
  • iPhone-okon előfordulhat, hogy a push üzenetet megérkezik a telefonon nyitó képernyőjére, de nem úszik be. Érdemes tehát a nyitó képernyőn is ellenőrizni az üzenetet.
  • iPhone XS, X vagy iPhone 8-nál korábbi a készüléked? Bekapcsoltad az NFC-olvasót? Legalább iOS 13-as verziód van?
  • Be vagy jelentkezve a BudapestGO fiókodba? 
  • Van érvényesíthető jegyed vagy érvényes bérleted?
  • Az NFC-s matrica elé tartod a telefonod? Csak a BKK-járatokon van NFC-s matrica.
  • Van mobilinternet-kapcsolatod?