Lemerült a telefonom, vagy nem volt aktív internetkapcsolat, ezért nem tudtam bemutatni az érvényes jegyet vagy bérletet. Mi a teendőm ilyenkor?

Kérjük, mielőtt útnak indulsz, gondoskodj telefonod megfelelő töltöttségi szintjéről, hiszen lemerült telefonon, illetve aktív internetkapcsolat nélkül nem tudod bemutatni jegyedet vagy bérletedet, emiatt a járművezető vagy a személyzet megtagadhatja tőled a részvételt az utazásban, illetve jegyellenőreink pótdíjazhatnak.

Ha mégis lemerült a telefonod, az (utazáskor is) érvényes Budapest-bérletedet, napijegy típusú jegyedet bemutathatod a BKK Ügyfélszolgálatán 5 munkanapon belül. Részletek: https://bkk.hu/jegyek-es-berletek/potdij/a-potdijfizetes-lehetosegei-feltetelei/

Bérletbemutatáshoz kérjük, vidd magaddal az alábbiakat:

  • érvényes mobiljegy,
  • feltöltött telefon,
  • a bérlethez tartozó, személyazonosításra alkalmas igazolvány.