A BKK Facebook-oldalainak moderálási alapelvei

A BKK a budapesti közlekedők tájékoztatása érdekében hozta létre Facebook-oldalait. Ezeken a közösségi felületeken az aktuális hírekről, közlekedési változásokról adunk tájékoztatást.

A BKK szívesen fogadja a Facebook felhasználóinak megjegyzéseit, észrevételeit, kérdéseit a www.facebook.com/bkkbudapest oldalon. Önálló posztok üzenőfalra történő kitételét nem engedélyeztük, mert mindegyik megválaszolására, figyelésére nincs kapacitásunk. Olyan kérdés, észrevétel esetén, amelyik mindenképp választ igényel, kérjük, ne a Facebookot, hanem a bkkbkk.hu e-mail-címet használd! Ügyfélszolgálati munkatársaink készséggel adnak felvilágosítást. Elérhetőségeinket megtalálhatod a https://bkk.hu/magunkrol/elerhetosegek/ címen is.

A BKK célja a Facebook-oldal fenntartásával, hogy minél többen közvetlen, de udvarias és emberi módon mondhassák el véleményüket az általunk közzétett információkkal, a fővárosi közlekedéssel kapcsolatban, ezért

  • nem osztható meg zaklató, veszélyes, diszkriminatív, uszító, rasszista, trágár, alpári, felkavaró, törvénytelen, illetve kisebbségi, vallási, faji, nemzetiségi, vagy szexuális hovatartozást sértő megjegyzés,
  • nem osztható meg szerzői jog által védett tartalom a tulajdonos beleegyezése nélkül,
  • nem osztható meg olyan megjegyzés, amely az oldalt és annak tulajdonosait, üzemeltetőit nem kívánatos színben tünteti fel
  • nem tehető közzé hozzászólás másvalaki(k) nevében,
  • nem osztható meg kereskedelmi, illetve reklámcélú tartalom,
  • nem engedélyezett spamek (kéretlen üzenetek) elhelyezése.

Moderátorainknak jogukban áll, hogy a folytatólagosan kirívó magatartást tanúsító felhasználókat ideiglenesen vagy véglegesen kitiltsák a BKK Facebook-oldaláról. Egyedi esetekben, ha az oldal kezelői úgy ítélik meg, hogy egy felhasználó szélsőséges magatartást tanúsít, továbbá ha a BKK jelenlegi vagy volt munkatársaként – akár a rendelkezésére álló szenzitív vagy bizalmas információk alapján – a társaság rossz hírnevét kelti, az illető szintén előzetes figyelmeztetés és utólagos indoklás kötelezettsége nélkül kitiltható.

Az építő szándékú kritikának mindig örülünk, hiszen megismerjük ügyfeleink igényeit és meglátásait, melyek hozzájárulnak szolgáltatásaink tökéletesítéséhez. Kérjük azonban, hogy megnyilatkozásodat, állásfoglalásodat minden esetben a kulturált véleménynyilvánítás keretei között tedd közzé.

A közösségi média felületét együtt tehetjük hasznossá és kiegyensúlyozottá, ha

  • törekszünk arra, hogy igazságosak, őszinték és egyenesek legyünk,
  • a szolgáltatásokra, a tartalomra, a lényegre figyelünk,
  • ha a kommentek elsősorban az aktuális poszthoz kapcsolódóan kerülnek fel az oldalra,
  • tiszteletben tartjuk a többiek személyét és személyiségi jogait,
  • mások hibáira vagy félreértéseire kíméletesen és objektivitásra törekedve világítunk rá,
  • óvjuk személyes adatainkat, nem osztunk meg telefonszámokat, postacímeket, igazolványok stb. számát,
  • nem felejtjük el, hogy az oldalt a BKK munkatársai szerkesztik, akik maguk is emberek, tehát követhetnek el akár helyesírási, akár tartalmi jellegű hibákat, amelyeket az észrevételezés után azonnal javítanak.

Az oldalainkat elsősorban a „hivatalos” munkaidőben kísérjük figyelemmel, és a fontos témákra akkor is igyekszünk reagálni, ha korlátozott erőforrásaink miatt nem áll módunkban mindenkinek egyénileg válaszolni. A BKK Facebook-oldala azonban nem a társaság hivatalos panasztételi fóruma, így amennyiben felvetésedre biztosan teljes körű választ szeretnél kapni, kérjük, hivatalos úton vedd fel velünk a kapcsolatot a bkkbkk.hu e-mail-címen vagy más elérhetőségeinken, amelyeket megtalálsz a https://bkk.hu/magunkrol/elerhetosegek/ címen

A moderálási alapelvek változtatásának jogát tetszőleges időpontban, előzetes bejelentés nélkül fenntartjuk, ezért hasznos azt gyakran meglátogatni.