Havi bérlet álláskeresőknek

havi bérlet álláskeresőknek minta

 

Mire érvényes?

Az érvényességi idején belül korlátlan számú utazásra jogosít.

Az álláskeresőknek szóló havi bérletre azok a budapesti állandó lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel rendelkező személyek jogosultak, akik Budapest Főváros Kormányhivatala illetékes kerületi hivatalában álláskeresőként nyilvántartásba vannak véve.

 

Hol érvényes?

Budapest közigazgatási határán belül szinte minden BKK járatra, környéki autóbuszra (az 1-99, 101-299, 900-999, M1, M2, M3, M4, D14 vonalakon) és HÉV-re (H5, H6, H7, H8, H9 vonalakon), a MÁV-START vonatain másodosztályon (kivéve feláras vonatok, ha azonban az utazás kizárólag Budapesten belül történik, feláras vonat is igénybe vehető, és helyjegyet sem kell megfizetni) és a VOLÁNBUSZ kijelölt elővárosi járatain érvényes. Ez a bérlet nem érvényes a 100E Repülőtéri Expressz járatain.

 

Jegyérvényesítés – papír jeggyel

Megvásárlás után külön érvényesítést nem igényel.

 

Meddig érvényes?

A jelölt kezdőnapon 0 órától (de legkorábban a vásárlás időpontjától) a következő hónap kezdőnappal megegyező napon 02 óráig.

 

Milyen hivatalos okmánnyal érvényes?

A bérletszelvény csak érvényes személyi igazolvány, útlevél vagy kártya formátumú jogosítvány egyikével együtt használható, amelynek sorszámát a vásárláskor kell megadni, az nyomtatással kerül a szelvényre. A vásárláskor megadott, eredeti igazolvánnyal együtt használható.

 

Átruházható-e?

A bérlet más személyre nem ruházható át.

 

Hol vásárolható meg?

Csak a BKK bérletpénztáraiban és ügyfélközpontjaiban (https://www.bkk.hu/pontkereso/).

 

Visszaválthatóság:

A bérlet nem váltható vissza (részletes szabályozás).

 

További tudnivalók

A bérlet elővételben nem váltható meg.

A bérletet ellenőrzéskor fel kell mutatni, és az ellenőrzést végző személy kérésére át kell adni. A vonalkódot és a sorszámot tartalmazó részt a bérletszelvényről eltávolítani tilos! A bérletszelvényt elvesztés esetén nem pótoljuk!

A bérlet kiváltásához a jogosultság igazolására az illetékes kerületi hivatalok – kifejezetten az ügyfél kérésére – egy erre a célra használható hatósági bizonyítványt állítanak ki. Az álláskeresőknek szóló havi bérlet az alábbi iratok bemutatásával váltható ki:

  • 30 napnál nem régebbi keltezésű hatósági bizonyítvány,
  • érvényes, személyazonosításra alkalmas okmány,
  • lakcímet igazoló hatósági igazolvány (amennyiben a bejegyzett lakcím vagy tartózkodási hely érvényességi időhöz van kötve, annak a vásárlás napján érvényesnek kell lennie).

A hatósági bizonyítványra az értékesítők ráírják a bérlet kiváltásának tényét. A bérlet pótlására nincs lehetőség, több hatósági bizonyítvány bemutatása esetén sem (amennyiben adott hatósági bizonyítvány alapján már ki lett adva álláskeresőknek szóló havi bérlet, azzal újabb bérlet már nem váltható ki, illetve ismételten kiadott hatósági bizonyítvánnyal legkorábban csak az előző hatósági bizonyítvány keltét követő 15 nappal váltható új bérlet).

Letölthető dokumentumok(1)

Havi budapesti, környéki és hév bérletek érvényességepdf1.17 mb2024.02.26. 09:32