Ugrás a főmenühözUgrás a fő tartalomhozUgrás a lábléchez

Mostantól még egyszerűbb lesz vásárolni a BudapestGO-ban

Budapest, 2025. május 8. – Új fejlesztésekkel könnyíti meg a jegy- és bérletvásárlást a BudapestGO alkalmazásban a Budapesti Közlekedési Központ. A „kosár” funkció bevezetésével többféle terméket lehet vásárolni egyszerre, és újdonság az is, hogy mostantól másik BudapestGO-felhasználó számára is lehet bérletet vagy jegyet venni az applikációban. A fejlesztések fokozatosan, pár napon belül mindenki számára elérhetővé válnak.

 

BudapestGO

 

Az ügyféligényekre reagáló és a fizetési folyamatokhoz kapcsolódó fejlesztések érkeznek a BudapestGO-felhasználókhoz április végén. A legújabb fejlesztési csomag részeként a BKK bevezeti a „kosár” funkciót, melnyek köszönhetően egy tranzakcióval egyszerre több jegyet vagy bérletet is lehet vásárolni. Így egy eseti jeggyel utazó ügyfél egyidejűleg vehet például 10-es gyűjtőjegyet és 30 perces jegyet is, és az adott utazáshoz igazíthatja, hogy mikor melyik jegyet használja fel. A BKK felhívja a figyelmet arra, hogy egy vásárlás alkalmával maximum 15 terméket lehet vásárolni, és a 10-es gyűjtőjegy nem egy, hanem 10 terméknek számít.

 

Újdonság az is, hogy az ügyfelek már nemcsak saját maguknak, hanem más felhasználónak is vehetnek bérletet vagy jegyet. A vásárlás során meg kell adni a kedvezményezett BudapestGO-azonosítóját (amelyet a Továbbiak / Profil / Személyes adatok menüpontban lehet elérni), bérletvásárlás esetén pedig ezenfelül a kedvezményezett személyazonosításra szolgáló igazolványának típusát és számát is, majd ezt követően fizetés után megjelenik az illető felhasználói fiókjában a termék. Az új funkciónak köszönhetően például a 14 évnél idősebb gyermeket nevelő szülők egyszerűbben vehetnek majd jegyet vagy bérletet a gyermeküknek. A BKK felhívja a figyelmet, hogy csakis a vásárlási folyamat közben van lehetőség eldönteni, hogy az adott jegyet vagy bérletet más számára vásároljuk-e, utólag nem adható át másnak a megmaradt termék.

 

Az utasok visszajelzései teszik egyre jobbá

A Budapesti Közlekedési Központ folyamatosan felméri az ügyfelek applikációval kapcsolatos elégedettségét, és fejlesztéseit az igényeikhez igazítja. Az elmúlt fél évben a társaság több új funkcióval is frissítette az alkalmazást, hogy megkönnyítse a BudapestGO használatát. Tavaly decemberben bevezette a felszállok gombot, amely a gyors bérletbemutatást segíti. Idén márciustól pedig már térképes nézetben is elérhetővé váltak az útvonaljavaslatok, és az alternatívák vizuálisan is jól követhetők. Ezenkívül lehetőség van oldalirányban lapozni a részletes útitervek között, így még egyszerűbben összehasonlíthatók az egyes útiterv-alternatívák.

 

A BKK saját fejlesztésű applikációját nemcsak az utasok, hanem a szakma is időről időre értékeli. Az alkalmazás immár második alkalommal nyerte el az „Év Applikációja” díjat a Magyar Marketing Szövetségtől, idén ráadásul különdíjasként kapta meg az elismerést. Az egyik legnépszerűbb magyar fejlesztésű alkalmazást átlagosan 1,4 millió utazó használja aktívan havonta, összesen pedig már 3 millióan regisztráltak, és több mint 7 millióan töltötték le. Havonta 4,5-5 millió, a bevezetése óta pedig összesen több mint 100 millió útvonalat terveztek az alkalmazásban a BKK ügyfelei.

 

A BudapestGO-ba most érkező új fejlesztések fokozatosan, pár napon belül minden felhasználó számára elérhetővé válnak az alkalmazásban. Ahhoz, hogy az alkalmazásban mindig megjelenjenek a legfrissebb fejlesztések, érdemes kiválasztani a telefon beállítások menüjében az automatikus frissítést, így a jövőben mindig rendelkezésre állnak az alkalmazás újdonságai.

 

A BudapestGO-ról minden további tudnivaló megtalálható ezen az oldalon.