Kezdőlap
Gyakran ismételt kérdések
Utazás, menetrendek
Általános kérdések
Műszaki hiba miatt át kell szállnom egy pótlóbuszra, viszont nekem csak egy papíralapú vonaljegyem van. Ezzel a vonaljeggyel folytathatom az utazásom?
A kimaradó járat miatt a bérletem árát megtérítik?
Elkéstem a munkahelyemről, megtérítitek a káromat?
Elektromos rollerrel felszállhatok a BKK járataira?
Mit tehetek, ha hajléktalanokkal találkozom a járaton, amin utazom?
Hol találom a BKK utazási feltételeit?
Miért különbözik a megállóban lévő menetrend és a BudapestGO appban lévő menetrend?
Szeretnék visszajelzést adni a BKK szolgáltatásával kapcsolatban, vagy fejlesztési javaslatom van. Hol tudom benyújtani az észrevételeimet?
Honnan tudom, hogy az ellenőr valóban a BKK dolgozója?
Hol tudok bejelentést tenni a szolgáltatásra, járművezetőkre, ellenőrökre?
Elvesztettem, elhagytam a táskámat / pénztárcámat / mobiltelefonomat stb., segítsetek megtalálni!
Személyes segítségre van szükségem a BKK szolgáltatásaival kapcsolatban, hova tudok fordulni?
Hol tudok jegyet, bérletet venni az utazáshoz?
Miért nem várta meg a csatlakozást a járművezető?
Előbb ment el / később jött a buszom, mint ami a menetrendben van!
Hol találok budapesti közlekedési térképeket?
Változott a forgalmi rend azon a vonalon, ahol utazom. Hol találok erről információt?
Hol találom a menetrendeket?
Most érkeztem Budapestre, hogyan tudok a fővárosban közlekedni?
Hány órától hány óráig lehet használni Budapesten a közösségi közlekedést?
Weboldalunk az alapműködés, valamint a marketing és statisztika céljából sütiket használ.A sütikről bővebb tájékoztatás itt érhető el.
A süti eltárolja a felhasználói fiók bejelentkezési státuszát
A süti információt gyűjt azzal kapcsolatban, hogyan használják látogatóink weboldalunkat.
A süti hirdetési és webhely-analitikai szolgáltatások biztosításáért felel.