громадський транспорт у Будапешті
Tömegközlekedés Budapesten. Az oldal Ukrán nyelvű.
Kezdőlap
Gyakran ismételt kérdések
Utazás, menetrendek
Általános kérdések
Műszaki hiba miatt át kell szállnom egy pótlóbuszra, viszont nekem csak egy papíralapú vonaljegyem van. Ezzel a vonaljeggyel folytathatom az utazásom?
A kimaradó járat miatt a bérletem árát megtérítik?
Elkéstem a munkahelyemről, megtérítitek a káromat?
Elektromos rollerrel felszállhatok a BKK járataira?
Mit tehetek, ha hajléktalanokkal találkozom a járaton, amin utazom?
Hol találom a BKK utazási feltételeit?
Miért különbözik a megállóban lévő menetrend és a BudapestGO appban lévő menetrend?
Szeretnék visszajelzést adni a BKK szolgáltatásával kapcsolatban, vagy fejlesztési javaslatom van. Hol tudom benyújtani az észrevételeimet?
Honnan tudom, hogy az ellenőr valóban a BKK dolgozója?
Hol tudok bejelentést tenni a szolgáltatásra, járművezetőkre, ellenőrökre?
Elvesztettem, elhagytam a táskámat / pénztárcámat / mobiltelefonomat stb., segítsetek megtalálni!
Személyes segítségre van szükségem a BKK szolgáltatásaival kapcsolatban, hova tudok fordulni?
Hol tudok jegyet, bérletet venni az utazáshoz?
Miért nem várta meg a csatlakozást a járművezető?
Előbb ment el / később jött a buszom, mint ami a menetrendben van!
Hol találok budapesti közlekedési térképeket?
Változott a forgalmi rend azon a vonalon, ahol utazom. Hol találok erről információt?
Hol találom a menetrendeket?
Most érkeztem Budapestre, hogyan tudok a fővárosban közlekedni?
Hány órától hány óráig lehet használni Budapesten a közösségi közlekedést?
Weboldalunk az alapműködés, valamint a marketing és statisztika céljából sütiket használ.A sütikről bővebb tájékoztatás itt érhető el.
A süti eltárolja a felhasználói fiók bejelentkezési státuszát
A süti információt gyűjt azzal kapcsolatban, hogyan használják látogatóink weboldalunkat.
A süti a hirdetésekből és díjmentes adatokból származó értékesítések nyomon követésére szolgál.
A süti hirdetési és webhely-analitikai szolgáltatások biztosításáért felel.