Kezdőlap
Gyakran ismételt kérdések
BudapestGO
Közlekedési mobiljegy vásárlása
Mit tegyek, ha nem sikerült a fizetés?
Van lehetőség egyszerre több mobiljegyet vásárolni?
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Hogyan kapok számlát a vásárlásról?
Mely jegyek és bérletek vásárolhatók meg az applikációban?
Mi szükséges a közlekedési mobiljegy vásárlásához?
Weboldalunk az alapműködés, valamint a marketing és statisztika céljából sütiket használ.A sütikről bővebb tájékoztatás itt érhető el.
A süti eltárolja a felhasználói fiók bejelentkezési státuszát
A süti információt gyűjt azzal kapcsolatban, hogyan használják látogatóink weboldalunkat.
A süti a hirdetésekből és díjmentes adatokból származó értékesítések nyomon követésére szolgál.
A süti hirdetési és webhely-analitikai szolgáltatások biztosításáért felel.