громадський транспорт у Будапешті
Tömegközlekedés Budapesten. Az oldal Ukrán nyelvű.
Kezdőlap
Gyakran ismételt kérdések
BudapestGO
Közlekedési mobiljegy – a jegy és bérlet használata
Megváltozott az igazolványszámom, mi a teendőm?
Mi a teendő, ha a bankomtól értesítést kapok a fizetett összeg terheléséről, de az alkalmazásban nem jelent meg a megvásárolt jegy vagy bérlet?
Hogyan kapom meg a számlát?
Kinek a részére kérhetek számlát?
Másnak tudok-e BKK-bérletet vagy -jegyet venni?
Mobiltelefont szeretnék cserélni, áthelyezhető-e másik készülékre a BKK-bérletem vagy a -jegyem?
Lemerült a telefonom, vagy nem volt aktív internetkapcsolat, ezért nem tudtam bemutatni az érvényes jegyet vagy bérletet. Mi a teendőm ilyenkor?
Mikor, és hogyan lehet visszaváltani a mobiljegyet?
Hogyan ellenőrzik a jegyemet vagy bérletemet? Mit kell felmutatnom az ellenőrnek?
Mit jelent a metrómegállók gomb a termékeknél?
Mi a widget funkció, és miért jó?
Miért szükséges a kódbeolvasás?
Mi a mozgó ábra, amelyik a kód beolvasását követően megjelenik?
Hogyan tudok utazni a mobiljeggyel?
Lehet elővételben vásárolni a BudapestGO applikációban?
Mikortól érvényes a közlekedési mobiljegy?
Hogyan lehet mobiljegyet vásárolni?
Mi a közlekedési mobiljegy?
Weboldalunk az alapműködés, valamint a marketing és statisztika céljából sütiket használ.A sütikről bővebb tájékoztatás itt érhető el.
A süti eltárolja a felhasználói fiók bejelentkezési státuszát
A süti információt gyűjt azzal kapcsolatban, hogyan használják látogatóink weboldalunkat.
A süti a hirdetésekből és díjmentes adatokból származó értékesítések nyomon követésére szolgál.
A süti hirdetési és webhely-analitikai szolgáltatások biztosításáért felel.