Ugrás a főmenühözUgrás a fő tartalomhozUgrás a lábléchez

A BudapestGO-t és a BKK weboldalát is díjazta a Magyar Marketing Szövetség

Budapest, 2024. március 7.Három kategóriában is díjat nyert a Budapesti Közlekedési Központ a Magyar Marketing Szövetség „Év Honlapja” pályázatán. A szövetség immár második alkalommal díjazta az „Év applikációjának” járó elismeréssel a BKK saját fejlesztésű alkalmazását, a BudapestGO-t, amelyet havonta 1,4 millió utazó használ, és összesen már több mint 7 millióan töltöttek le. Emellett a társaság évi tízmillió látogatót vonzó weboldala, a bkk.hu két kategóriában is elnyerte a legjobb online felületnek járó „Év Honlapja” díjat.

 

Rekordnak számító, összesen 329 pályázat érkezett a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett „Év Honlapja” pályázatra. A szakmai zsűri 30 kategóriában 90 díjat osztott ki. A kategóriák közül a korábbi évekhez hasonlóan az E-kereskedelem, a Szolgáltatás, a B2B weboldalak, a Márkasite és Az Év Applikációja kategóriákba érkezett a legtöbb pályázat.

A Budapesti Közlekedési Központ saját fejlesztésű applikációja, a BudapestGO immár második alkalommal nyerte el az „Év Applikációja” díjat, idén különdíjasként kapta meg az elismerést. Az egyik legnépszerűbb magyar fejlesztésű alkalmazást átlagosan 1,4 millió utazó használja aktívan havonta, összesen pedig már 3 millióan regisztráltak, és több mint 7 millióan töltötték le. Havonta 4,5-5 millió, a bevezetése óta pedig összesen több mint 100 millió útvonalat terveztek az alkalmazásban a BKK ügyfelei.

 

Két kategóriában is méltatták a BKK weboldalát

 

A BudapestGO mellett a Magyar Marketing Szövetség a BKK weboldalát, a bkk.hu-t is több kategóriában díjazta. A társaság honlapja „önkormányzatok és települések”, valamint „szolgáltatások” kategóriában is elnyerte az „Év Honlapja” díjat. A BKK évi tízmillió látogatót vonzó, tavaly megújított weboldalán bárki gyorsan, kényelmesen és átláthatóan megtalálhatja az utazásához szükséges részletes információkat, valamint minden fontos tudnivalót a társaság munkájáról és Budapest közlekedéséről.

Diószegi Ágnes, a BKK Ügyfélkapcsolati és értékesítési vezérigazgató-helyettese a díjak kapcsán úgy fogalmazott: „Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy az ügyfeleink folyamatos visszacsatolása mellett a szakma elismerését is kivívta két digitális csatornánk. Célunk, hogy a jövőben további kényelmi funkciókkal és bővülő digitális szolgáltatásokkal még könnyebbé tegyük a fővárosban közlekedők életét és tájékozódását, valamint növeljük a fenntartható digitális jegyek részarányát a jegy- és bérletvásárlásban.