Ugrás a főmenühözUgrás a fő tartalomhozUgrás a lábléchez

Elképesztő számokat produkál a BKK applikációja: 3 millió felhasználó, 7 millió letöltés

Budapest, 2025. január 17. – Újabb sikerrel indította 2025-öt a Budapesti Közlekedési Központ népszerű alkalmazása, a BudapestGO. Már több mint hárommillió egyedi felhasználó regisztrált az applikációban, összesen pedig már több mint hétmillió alkalommal töltötték le az alkalmazást. A BudapestGO-felhasználók száma hónapról hónapra növekszik, tavaly decemberben minden eddiginél több, négyszázezer ügyfél döntött a digitális jegy- vagy bérletvásárlás mellett. Az alkalmazás nemrég új funkcióval bővült: a decemberben bevezetett „felszállok” gomb segítségével – amelyet már több mint ötvenezren próbáltak ki – a bérleteseknek egyszerűbb és gyorsabb elsőajtós buszra vagy trolira szállni, mert nincs szükség kódbeolvasásra.

 

 

Egyre nagyobb teret hódítanak a digitális jegy- és bérletvásárlási megoldások a fővárosi közösségi közlekedésben. Ebben a folyamatban jelentős szerepet játszik a BKK saját fejlesztésű alkalmazása, a BudapestGO, amellyel a gyors és egyszerű vásárlás mellett egyetlen felületen lehet integrált utazást tervezni nemcsak a BKK, hanem akár a MÁV-csoport vonat-, HÉV- és buszjárataira történő átszállásokkal. Az utazástervezés funkció azért is népszerű, mert kiszámíthatóvá teszi a közösségi közlekedés használatát. A használók igényei alapján fejlesztett új funkciók is nagyban hozzájárulhatnak a BudapestGO sikeréhez.

 

Rekordot döntött az egyedi felhasználók száma

Az applikáció lassan három éve könnyíti meg a Budapesten közösségi közlekedést használók mindennapjait, folyamatosan növekvő érdeklődést kiváltva. Tavaly decemberben minden eddiginél többen, négyszázezren vásároltak az alkalmazásban, és az új vásárlók száma is rekordot döntött, így idén januárra elérte a hárommilliót a BudapestGO-ban regisztrálók száma.

Az alkalmazást rendszeresen közel másfél millióan használják havonta, összesen pedig már hétmillió letöltést generált. Emellett a BKK ügyfelei eddig összesen több mint 26 millió jegyet és bérletet vásároltak digitálisan, és több mint 122 millió útvonalat terveztek meg a BudapestGO-ban.

 

Egyre többen használják a „felszállok” gombot

Tavaly decemberben a BKK egy új funkcióval tovább egyszerűsítette a digitálisbérlet-használatot. A „felszállok gomb” a „metró” gomb továbbfejlesztése felszíni járművekre, melynek köszönhetően a bérleteseknek egyszerűbb és gyorsabb elsőajtós buszra vagy trolira szállni, mert nincs szükség kódbeolvasásra.  

A BKK ügyfelei körében hamar népszerű lett az új funkció: a bevezetéstől számított egy hónap alatt több mint ötvenezer ügyfél próbálta ki, napi szinten pedig több mint tízezer ügyfél használja, jellemzően naponta egy-két alkalommal.

A fejlesztés a Budapest-bérletek, a Pest vármegye- és országbérletek, valamint napijegyek használata esetén könnyíti meg a felszálláshoz szükséges mozgó ábra gyors bemutatását. A bérleteket csak akkor kell felmutatni, ha azt az ellenőr kéri a metróbejáratnál, vagy az adott járaton elsőajtós felszállás van érvényben. Mindazonáltal az eseti jegyeknél – mint például a vonaljegy, amelyet minden esetben érvényesíteni kell – továbbra is kódbeolvasásra van szükség a jegyérvényesítéshez, azaz a mozgó ábra előhívásához. A „felszállok” gombot a fővároson belül a BKK-járatokon mellett a MÁV-csoport autóbuszjáratain is lehet használni.

A „felszállok” gombról további tudnivalók ebben a videóban láthatók.

Ahhoz, hogy az alkalmazásban mindig megjelenjenek a legfrissebb fejlesztések, érdemes kiválasztani a telefon beállítások menüjében az automatikus frissítést, így a jövőben mindig elérhetővé válnak az alkalmazás újdonságai.

A BudapestGO-ról további tudnivalók ezen az oldalon érhetők el.