A BKK a személyes ügyfélkiszolgálás mellett fokozott figyelmet fordít – az ügyfelek és a dolgozók egészségének megőrzése érdekében – a járványügyi ajánlások betartására. Ennek megfelelően kötelező az orr és a száj eltakarása a 6 évnél idősebbek számára; az értékesítőhelyeken csak a nyitott pultok számával megegyező számú ügyfél tartózkodhat benn egyszerre; illetve biztosítjuk az ügyfeleink számára a kézfertőtlenítő szer használatát a bejáratnál. Javasoljuk ugyanakkor – lehetőség szerint – az érintésmentes fizetést.
Korábbi tájékoztatásunknak megfelelően az ügyfélközpontok újranyitásától számított 5 munkanapon belül van lehetőség a március 12-ét követően pótdíjazott utasok utólagos bérletbemutatására, tehát az érintetteknek 2020. május 29-ig van erre lehetőségük.
Az ügyfélközpontok újranyitásával visszaállt a helyszíni pótdíj esetében a pótdíjcsekkel egyidőben átadott tájékoztatón szereplő határidő, így a 2 munkanapon belüli megfizetéssel 8 ezer forintra mérsékelhető a 16 ezer forintos alappótdíj.
Továbbra is arra kérjük ügyfeleinket, hogy csakis a személyes ügyintézést igénylő ügyekben keressék fel a nyitott pultos, egylégterű BKK Ügyfélközpontokat és a Központi ügyfélszolgálatot!
Javasolt jegy- és bérletvásárlási lehetőségek:
- mintegy 370 db jegykiadó automatánál (0-24 óráig) - https://bkk.hu/pontkereso/
- mobilalkalmazáson keresztül is megvásárolhatók egyes díjtermékek (0-24 óráig) - https://bkk.hu/mobiljegy/
További részletes információért kérjük, látogasson el a https://bkk.hu/magunkrol/elerhetoseg/ oldalra.
Budapesti Közlekedési Központ