A BKK már a reptéren útbaigazítást ad a fővárosba érkezőknek

INFORMATION IN ENGLISH

A Budapesti Közlekedési Központ régi adósságot törlesztett az újonnan nyílt ügyfélpontokkal mind az idelátogatók, mind a hazaérkezők felé, hiszen ez idáig nem működött jegy- és bérletértékesítés, illetve ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálat a magyar főváros nemzetközi repülőterén. Budapest városvezetése és a Budapesti Közlekedési Központ számára egyaránt fontos, hogy a Budapestre érkezők könnyen eligazodjanak a főváros közlekedési rendszerében, és a reptérre érkezve jegy- és bérletvásárlás se jelentsen számukra gondot. A későbbiekben tömegközlekedési jegyautomatákat is telepítünk a reptérre.

A Nemzetközi Repülőtér 2B terminál érkezési szintjének központi részén található ügyfélpont a hét minden napján reggel 6:35-től este 22:15-ig tart nyitva.  A 2A terminálon, szintén az érkezési szinten található az egyelőre ideiglenes pultként működő ügyfélpontunk, ahol kollegáink reggel 8:45 és 20:20 között fogadják a Budapestre érkezőket. A 2A terminálon a végleges kialakítást 2014 elején nyeri el az ügyfélpont, az előtér átépítése nyomán.

A BKK Ügyfélpontokon munkatársaink a jegy- és bérletértékesítésen felül hasznos közlekedési információkkal látják el a hazánkba érkezőket: a város különböző pontjaira történő eljutásról, és a közösségi közlekedési hálózatról is részletes felvilágosítást adnak.

A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre közlekedő 200E autóbuszokon elsőajtós felszállási rendet vezettünk be. Ügyfeleink vonaljegyet a repülőtér 2A és 2B termináljainak érkezési szintjén üzemelő ügyfélpontjainkban, a Kőbánya-Kispest M buszvégállomáson két helyen: az M3-as metró kijáratánál, a MÁV-hoz vezető folyosón és a 85-ös busz leszállóhelyénél található jegypénztárainkban, valamint a járművezetőnél is vásárolhatnak. A sofőrnél váltott vonaljegy ára 450 forint.

A BKK első, központi ügyfélcentrumában, a Rumbach Centerben már 2012 óta intézhetik az ügyfelek a tömegközlekedéssel, a közútkezeléssel, és a teherforgalmi behajtással kapcsolatos ügyeiket. A  reptéri ügyfélpontok az elsők azon ügyfélközpontok sorában, amelyeket 2016-ig három ütemben, a város legforgalmasabb pontjain létesít a Budapesti Közlekedési Központ. Ezek az értékesítési és tájékoztatási pontok szorosan kapcsolódnak az elektronikus jegyrendszer kialakításához, hiszen ezek a helyszínek mindenben alkalmasak lesznek az újonnan bevezetendő jegyrendszer igényeinek kiszolgálására, támogatására. Az Ügyfélközpontok szolgáltatásait hamarosan új jegykiadó-automaták is kiegészítik majd, hogy a jegy- és bérletvásárlás a nyitvatartási időn túl se okozzon gondot. A Budapesti Közlekedési Központ létrejötte, 2010 óta kiemelt figyelmet fordít a hazánkba érkezők megfelelő tájékoztatására: egyre több felületen jelenik meg angol nyelvű tájékoztatás a magyar mellett.

INFORMATION IN ENGLISH


Kapcsolódó hírek: