Budapest városvezetése és a BKK egyaránt fontosnak tartja, hogy az utasok számára a jegy- és bérletvásárlás minél kényelmesebb, gyorsabb és könnyebben elérhető legyen, valamint hogy egyidejűleg a közösségi közlekedéssel kapcsolatos egyéb szolgáltatásokat is igénybe vegyék. Ennek érdekében 11 ügyfélközpont várja az ügyfeleket, ahol korszerű és kényelmes körülmények között megvásárolhatják az összes jegy- és bérlettípust, közlekedési információkat kaphatnak, panaszt jelenthetnek be, ajándéktárgyat vásárolhatnak és pótdíjügyeiket is intézhetik.
Az ügyfélközpontok és ügyfélszolgálati pontok teljes mértékben akadálymentesített, közfeladatot ellátó intézmények. Minden helyszínen legalább egy, kerekesszékkel megközelíthető „térdszabad” kialakítású pult áll az ügyfelek rendelkezésére. A látássérült ügyfeleket taktilis jelvezetés segíti a bejárattól, a hallássérültek számára indukciós jelerősítő hurkot építettek be. A homlokzaton, illetve a belső térben kontrasztos színhasználat, illetve matricák segítenek eligazodni. Minden ügyfél kérheti a biztonsági őr segítségét, aki készséggel áll rendelkezésre, ahogyan az értékesítést végző munkatársak is.
Időszak
2012–
Fotók
Főbb adatok és számok
További információ
- További információk az ügyfélközpontokról és az ügyfélszolgálatokról
- Ügyfélszolgálataink elérhetősége, nyitvatartása, az elérhető szolgáltatások