Diószegi Ágnes ügyfélkapcsolati és értékesítési vezérigazgató-helyettes

Diószegi Ágnes ügyfélkapcsolati és értékesítési vezérigazgató-helyettes

Végzettsége szerint közgazdász, húszéves marketing-, értékesítési, üzletfejlesztési, illetve közel tízéves felsővezetői tapasztalattal rendelkezik, amelyet leginkább Magyarország vezető telekommunikációs vállalatainál szerzett.
Több mint 15 évig a Magyar Telekomnál és az Invitelnél dolgozott és látott el közép-és felsővezetői feladatokat.  Mindkét telekommunikációs nagyvállalatnál üzleti marketing igazgatói pozíciót töltött be:  az end-to-end marketingért felelt, ami magában foglalta a stratégia kialakítását a piacra lépésig, beleértve az elemzéseket, a termékmenedzsmentet, az ajánlatok kialakítását és a teljes kommunikációt. Vezető szerepet töltött be a digitális transzformációban, a külső és belső online fejlesztésekben. Közvetlenül a BKK előtt a piacvezető, nemzetközi háttérrel rendelkező Neckermann Magyarország turisztikai vállalatnál dolgozott, ahol a teljes értékesítési hálózatért, a bevételek biztosításáért és a marketingért felelt. 
A BKK-hoz 2021 februárjában csatlakozott, az Értékesítés és Marketing, az Értékesítési Infrastruktúra és Bevételbiztosítás valamint a Kommunikáció területekért felel.