Több mint egymillióan használják rendszeresen a BudapestGO-t

Budapest, 2023. március 30.  Egy sikeres szülinapi akciót követően márciusban már az 1 milliót is átlépte a BudapestGO regisztrált felhasználóinak száma. A BKK népszerű alkalmazása folyamatosan fejlődik, ezzel jelentősen segíti a fővárosban közlekedők mindennapjait és népszerűsíti a közösségi közlekedést, hiszen az applikációval sokkal könnyebb az utazás.

Jelentős mérföldkőhöz ért március végén a BudapestGO. A februárban egyéves applikáció felhasználóinak száma hónapról-hónapra növekszik, március végére pedig elérte az 1 millió regisztrált felhasználót. Ez azt jelenti, hogy minden harmadik olyan ember, aki Budapesten, vagy a főváros agglomerációjában él, már rendelkezik felhasználói fiókkal az alkalmazásban.

A Budapesti Közlekedési Központ többfunkciós szolgáltatást nyújtó alkalmazását már több mint 2,5 millió ügyfél töltötte le, 37 millió útvonalat terveztek, és 670 ezer felhasználó 6,7 millió jegyet és bérletet vásárolt a BudapestGO-val.

Ehhez a kedvező tendenciához a BKK korábbi akciója is hozzájárult. Az egyéves évfordulóját a BudapestGO egy szüliNAPIjeggyel ünnepelte, 2023. február 14-én 150 forintért egy napig korlátlanul lehetett utazni az applikációval. A Budapest 150 éves szülinapjára utaló 150 forintos jegy népszerű volt az ügyfelek körében. Egy átlagos hétköznaphoz képest az akció napján 15 százalékkal többen utaztak a BudapestGO-val, és egy átlagos kisváros lakosságával egyenlő utas vásárolt vásárolt szüliNAPIjegyet.

A BKK kezdeményezésének köszönhetően sok új felhasználó megismerkedett a digitális napijeggyel, akiknek a fele az akció hatására új ügyfélként regisztrált az applikációba, és a kedvező tapasztalatok után a továbbiakban is használja a BKK által kínált digitális jegyeket vagy bérleteket.

 

Indulása óta folyamatosan fejlődik

A BKK alkalmazásának népszerűségét nemcsak az akciók, hanem a szolgáltatás színvonala is erősíti. A társaság korábbi felmérése szerint az ügyfelek kifejezetten elégedettek a BudapestGO-val. Az utasok nagy része úgy érzi, hogy az alkalmazás nagyon kompakt, mindig kéznél van, kényelmes és felhasználóbarát, egy helyen elérhető benne minden fontos funkció, ami a közösségi közlekedéshez szükséges. A felhasználók a digitális jegyvásárlásban a legjobban azt szeretik, hogy nem kell sorba állni, esetleg kitérőt tenni a pénztárakhoz, vagy az automatákhoz.

Az első évben történt fejlesztéseknek köszönhetően a BudapestGO új funkciókkal bővült, amelyeknek köszönhetően az applikáció még jobb és pontosabb tervezést nyújt a kerékpárral közlekedőknek, sőt elérhetővé vált a telebusz és a telefogas szolgáltatása is. Októberi újdonságként pedig már a járműről is lehet utazást tervezni, ami akkor nyújthat jelentős segítséget, ha éppen sietve szállunk fel egy járatra és pontosítani szeretnénk az útitervet, vagy megnézni, hogy mikor érkezünk meg.

Január óta a BudapestGO az agglomerációban élőknek is jelentős segítséget nyújt az utazástervezésben, hiszen a MÁV-VOLÁN-csoport együttműködésében korábban a MÁV-HÉV és a MÁV-START érintett járatai után már elérhetők a Volánbusz Budapest elővárosában közlekedő 300-899-es számú autóbuszainak valós idejű adatai is. A felhasználók láthatják a járművek aktuális helyzetét, illetve azt is, hogy azok pontosan mikor érkeznek egy megállóba, vagy mikor indulnak onnan. Sőt az utazástervezés mellett az ügyfelek a helyi és a helyközi – kivéve környéki – Volánbusz-járatok igénybevételéhez szükséges jegyeket és bérleteket is megvásárolhatják a BudapstGO-ban.

Az applikáció legújabb verziója letölthető a Play áruházban és az App Store-ban. Érdemes beállítani az automatikus frissítést, így mindig a legújabb alkalmazás segíti a közösségi közlekedésben. Bővebb információ és a funkciókat bemutató videók a bkk.hu/budapestgo oldalon érhetők el.