Megújult és kinyit a BKK ügyfélközpontja a Keleti pályaudvarnál

Budapest, 2021. április 30. - Május 1-től megújult formában, újra várja az ügyfeleket a Keleti pályaudvar aluljárószintjén található BKK ügyfélközpont. A Baross téren, a felszínen működő BKK Mobil ügyfélpont a továbbiakban nem üzemel.

Megújult a BKK Keleti pályaudvarnál található ügyfélközpontja. Az alujárószinten működő értékesítési pont 2021. május 1-től, szombattól újra várja azokat, akik közlekedéssel kapcsolatos ügyeiket szeretnék intézni. Az ügyfélközpont a hét minden napján 7 és 19 óra között van nyitva, ahol a bérlet- és jegyvásárlás mellett lehetőség van többek között pótdíjbefizetésre, illetve a BKK szolgáltatási körét érintő ügyintézésre.

A Budapesti Közlekedési Központ arra kéri ügyfeleit, hogy a koronavírus elleni hatékony védekezés érdekében sorban állás közben figyeljenek a biztonságos távolságra, illetve ha az megoldható, fizetéskor készpénz helyett bankkártyát használjanak.

A Keleti pályaudvarnál 12 BKK bérlet- és jegyautomatánál is lehetőség van vásárlásra, emellett a vonal- és gyűjtőjegyeket a BKK viszonteladói partnereinél is meg lehet váltani. Az értékesítési helyszínek (jegyautomaták, pénztárak, ügyfélközpontok, viszonteladók) a BKK Pontkereső oldalon találhatók meg, számos bérlet- és napijegytípus pedig a mobiljegy-applikáción keresztül is elérhető. A mobiljegy használatról minden további fontos információ megtalálható a bkk.hu/mobiljegy oldalon.