Budapest, 2020. november 5. – A felújított M3 metróvonal déli szakaszának átadását követően 2020. november 5-én 7 órakor ismét megnyitott a Népliget metróállomásnál lévő BKK Ügyfélközpont. Az ügyfélközpontban a korábbiakban megszokott magas színvonalon és a szolgáltatások széles körével fogadja a BKK az ügyfeleit.
Az ügyfélközpont újranyitásával megszűnt a felszínen az átmeneti konténerpénztár. A közösségi közlekedési jegyek és bérletek megvásárlása mellett lehetőség van méltányossági kérelmek benyújtására, panaszok megtételére, pótdíjak rendezésére, közösségi közlekedési és közúti szolgáltatásokkal (pl.: behajtási engedélyek, parkolás) kapcsolatos információkérésre, illetve taxiszolgáltatással kapcsolatos panaszbejelentésre.
A BKK kiemelt figyelmet fordít ügyfelei és munkatársai egészségének megőrzésére, ezért a 6 évnél idősebbek számára kötelező a szájat és orrot egyaránt eltakaró maszk viselete az ügyfélfogadó terekben, továbbá az üzemelő pultok számával megegyező ügyfél tartózkodhat egyidejűleg az ügyféltérben. A BKK többi ügyfélközpontjához hasonlóan a Népliget ügyfélközpont is minden nap 7:00 és 19:00 között tart nyitva.
A városszerte elérhető ügyfélközpontok és ügyfélszolgálatok listája:
- Központi Ügyfélszolgálat VII. kerület, Rumbach Sebestyén utca 19-21.
- Csepel XXI. kerület, Szent Imre tér HÉV-állomás
- Deák Ferenc tér M, aluljáró
- Déli pályaudvar M
- Ferenciek tere M, aluljáró
- Kelenföld vasútállomás M, aluljáró
- Keleti pályaudvar M, aluljáró
- Kőbánya-Kispest M
- Móricz Zsigmond körtér M
- Népliget M, aluljáró
- Rákosmente, XVII. kerület, Pesti út 170/b.
- Szentlélek tér HÉV-állomás
- Széll Kálmán tér M
- Liszt Ferenc repülőtér 2A terminál (Átmenetileg zárva)
- Liszt Ferenc repülőtér 2B terminál
Az ügyfélközpontokról további részleteket ITT lehet olvasni.