Újra megnyitotta kapuit a népligeti BKK Ügyfélközpont

Budapest, 2020. november 5.  – A felújított M3 metróvonal déli szakaszának átadását követően 2020. november 5-én 7 órakor ismét megnyitott a Népliget metróállomásnál lévő BKK Ügyfélközpont. Az  ügyfélközpontban a korábbiakban megszokott magas színvonalon és a szolgáltatások széles körével fogadja a BKK az ügyfeleit.

Az ügyfélközpont újranyitásával megszűnt a felszínen az átmeneti konténerpénztár. A közösségi közlekedési jegyek és bérletek megvásárlása mellett lehetőség van méltányossági kérelmek benyújtására, panaszok megtételére, pótdíjak rendezésére, közösségi közlekedési és közúti szolgáltatásokkal (pl.: behajtási engedélyek, parkolás) kapcsolatos információkérésre, illetve taxiszolgáltatással kapcsolatos panaszbejelentésre.

A BKK kiemelt figyelmet fordít ügyfelei és munkatársai egészségének megőrzésére, ezért a 6 évnél idősebbek számára kötelező a szájat és orrot egyaránt eltakaró maszk viselete az ügyfélfogadó terekben, továbbá az üzemelő pultok számával megegyező ügyfél tartózkodhat egyidejűleg az ügyféltérben. A BKK többi ügyfélközpontjához hasonlóan a Népliget ügyfélközpont is minden nap 7:00 és 19:00 között tart nyitva.

A városszerte elérhető ügyfélközpontok és ügyfélszolgálatok listája:

  • Központi Ügyfélszolgálat VII. kerület, Rumbach Sebestyén utca 19-21.
  • Csepel XXI. kerület, Szent Imre tér HÉV-állomás
  • Deák Ferenc tér M, aluljáró
  • Déli pályaudvar M
  • Ferenciek tere M, aluljáró
  • Kelenföld vasútállomás M, aluljáró
  • Keleti pályaudvar M, aluljáró
  • Kőbánya-Kispest M
  • Móricz Zsigmond körtér M
  • Népliget M, aluljáró
  • Rákosmente, XVII. kerület, Pesti út 170/b.
  • Szentlélek tér HÉV-állomás
  • Széll Kálmán tér M
  • Liszt Ferenc repülőtér 2A terminál (Átmenetileg zárva)
  • Liszt Ferenc repülőtér 2B terminál

Az ügyfélközpontokról további részleteket ITT lehet olvasni.