Alig több mint 9 hónap után a Mobiljegy projekt átlépte a szimbolikusnak számító 1 milliárd forintos összforgalmat. Az utasok összesen 200 ezer alkalommal használták jegyvásárlásra a telefonjukat, az eddigi adatokból pedig a legkedveltebb termékek listája is kezd kirajzolódni.
- A mobiltelefonon megvásárolt jegy- és bérlettípusok közül toronymagasan a természetes személyek részére váltott Havi Budapest-bérlet teljesített a legjobban. Erre eddig több mint 750 millió forintot költöttek a fővárosban közlekedők.
- A napijegy típusú termékek közül a 24 órás jegy a legnépszerűbb, amelyből az elmúlt hónapokban közel 25 ezer darab fogyott, több mint 40 millió forint értékben.
- Továbbra is jól teljesít a legelsőként bevezetett termék, a Repülőtéri vonaljegy, amelyből több mint 52 ezer darabot vásároltak az utasok 47 millió forintért.
A pénzügyi adatok mellett az utasok visszajelzései is megerősítették, hogy a fővárosban közlekedők szívesen használják ezt az új értékesítési csatornát. Az elmúlt időszakban a BKK rengeteg hasznos visszajelzést és javaslatot kapott a felhasználóktól, amelyeket a szakemberek felhasználtak a rendszer fejlesztése során és azt a jövőben is figyelembe veszik.
A 2019. június 2-ától használható közlekedési mobiljegyrendszerben tavaly év végéig megközelítőleg 95 ezer vásárlás történt – hívta fel a figyelmet korábban Dr. Varga Ivett. A BKK vezérigazgatója hozzátette azt is, hogy a társaság célja, hogy hosszútávon kényelmesebbé váljon az ügyfelek számára a vásárlás, és a mobiljegyhez hasonló értékesítési csatornák váljanak általánossá a készpénzes fizetéssel szemben.
A mobiljegyről
A közlekedési mobiljegy egy mobilapplikáción keresztül megvásárolható utazási jogosultság, amely a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. szerződött viszonteladóinak mobilapplikációin keresztül is elérhető. A 2019 nyarán indított fővárosi projekt a kedvező tapasztalatok után számos új díjtermékkel bővült az elmúlt hónapokban.