Általános információk

BKK-jegyeket és -bérleteket (díjtermékek) a üzleti ügyfelek számára létrehozott online felületen rendelhetsz, melynek használata regisztrációhoz kötött.

 

Regisztráció

Az üzleti ügyfelek megrendelői felülete díjmentesen vehető igénybe, használatához regisztrálnod kell ide kattintva. Munkatársaink a beérkező adatok ellenőrzését követően aktiváló e-mailt küldenek a megadott értesítési címre, amit vissza kell igazolnod. Amennyiben 48 órán belül nem érkezik meg a regisztrációt aktiváló e-mail, kérjük, ide kattintva igényeld azt ismét.

Kérjük, olvasd el az üzleti ügyfelek felületének felhasználói kézikönyvét és az általános szerződési feltételeket (ÁSZF). A felhasználói kézikönyv ismerteti a megrendelői felület általános használatával kapcsolatos alapvető tudnivalókat, az ÁSZF pedig részletesen szabályozza az adásvételi ügylettel kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket.

 

Megrendelés

A megrendeléshez lépj be az üzleti ügyfelek felületére a ide kattintva. Amennyiben elfelejtetted, mi a jelszó vagy a felhasználóneved, ugyanitt kérhetsz emlékeztetőt. Ha mégsem sikerül belépned, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a megrendbkk.hu e-mail-címen.

A sikeres megrendelés feladásához az igazolvánnyal használható jegyek, bérletek esetében az arcképes igazolványok azonosító számát szükséges megadnod, nyilatkozattétel-köteles bérleteknél, mint például a „Budapest-bérlet közoktatásban tanulók részére”, a tartalmilag és formailag megfelelő nyilatkozatot az üzleti ügyfelelek felületén elérheted.

 

Fizetés

A sikeres megrendelést követő két órán belül már letölthető a megrendelésről készített díjbekérő az üzleti ügyfelek felületéről. Erről a rendszer automatikus e-mail-értesítést is küld.

Amennyiben a díjbekérőn szereplő adatok helyesek, kérjük, hogy a díjbekérő sorszámára (pl. DJB-12345) hivatkozva utald át a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra a megrendelés teljes ellenértékét. Az átutalás határideje a megrendelésben szereplő legkorábbi kezdő érvényességi idő előtti 3. munkanap. A fizetés sikerességéről a rendszer értesítő e-mailt küld. Ha a megrendelés teljes ellenértéke nem érkezik meg az adott a határidőig, akkor a rendszer automatikusan lemondja a megrendelést, erről értesítő e-mailt küldünk.

Ha a fizetést követően kapsz értesítést a megrendelés lemondásáról, kérjük, jelezd az azonosításodhoz szükséges adatokkal (megrendelő neve, vevőkódja, megrendelés sorszáma, banki átutalással kapcsolatos adatok) a vevoszamlabkk.hu és a [email protected] e-mail-címen.

 

Megrendelés személyes átvétele vagy kiszállítása

A megrendelt díjtermékek ellenértékének beérkezését követően gondoskodunk a jegyek és bérletek átadásáról a megrendeléskor kért átvételi módnak megfelelően. Ehhez az ÁSZF-ben foglaltak szerint 6 munkanap áll rendelkezésre.

Személyes átvétel

A megrendelés átvételéhez a díjbekérő másolata, céges bélyegző és érvényes személyi igazolvány szükséges. Ha a megrendelt díjtermékek kifizetése megtörtént, akkor erről és az átvételről a rendszer e-mailes értesítést küld. A fizetés visszaigazolását követően a díjtermékek átvehetők az alábbi helyszíneken:

  • BKK Ügyfélközpont V. kerület, Deák Ferenc téri aluljáró, ügyfélfogadási idő: munkanapokon 7–19 óráig.
  • BKK Ügyfélközpont VII. kerület, Keleti pályaudvar aluljáró, ügyfélfogadási idő: munkanapokon 7–19 óráig.
  • BKK Ügyfélközpont XI. kerület, Kelenföld vasútállomás metróállomás aluljáró szint, őrmezői kijárat; ügyfélfogadási idő: munkanapokon 7:00-19:00 óráig.

Rendezvények kapcsolódó jegyek (RKJ matricák) csak a Kelenföld vasútállomás aluljáró szint, őrmezői kijáratnál lévő BKK Ügyfélközpontban vehetők át munkanapokon 9-17 óráig.

Kiszállítás futárszolgálattal

A futárszolgálattal történő kiszállítás legalább 10 bérlet vagy 400 hőpapíregységnyi más termék megrendelésétől érhető el. A kiszállítást szerződött futárszolgálat végzi Budapest területén. A rendszer e-mailben küld értesítést, amikor átadtuk a megrendelt díjtermékeket a futárszolgálatnak.

Több egyidejű, ugyanazzal a regisztrációval, vagy több különálló regisztrációval személyes átvételre leadott megrendelés akkor szállítható ki futárszolgálattal egy szállítási címre,

  • ha a leadott megrendelések összesítésében a bérletek száma meghaladja a 10-et, illetve
  • ha a megrendelő az erre a célra szolgáló „nyilatkozat több, személyes átvétellel megjelölt megrendelés futárszolgálattal történő kiszállításáról” tárgyú űrlapot szabályosan kitöltve elküldi a megrendbkk.hu e-mail-címre.

 

Számlázás

A megrendelésről kiállított számlát személyes átvételkor a megrendelt termékekkel együtt adjuk át. Ha a futárszolgálat szállítja ki, a számlát a megrendelt termékkel együtt az értékszállító tasakba csomagoljuk. A számlázással kapcsolatos kérdésedet, észrevételedet, kérjük, írd meg a vevoszamlabkk.hu címre.

 

Dupla banki átutalás

Abban az esetben, ha a megrendelés ellenértékét tévedésből kétszer utaltad át a BKK bankszámlájára, kérjük, jelezd a vevoszamlabkk.hu és a megrendbkk.hu e-mail-címen.

 

Csere

Kérjük, figyelmesen olvasd át az Üzletszabályzat cserére és átruházásra vonatkozó fejezeteit!

A díjtermék cseréjét kizárólag a vásárlásról készült számlán szereplő megrendelő/vevő kezdeményezheti.

Cseredíjterméket állítunk ki, amennyiben

  • a díjtermékhez használt arcképes igazolvány azonosító száma megváltozott. Ebben az esetben az üzleti ügyfelek felületén kell kezdeményezni a cserét. A funkció leírása megtalálható a felhasználói kézikönyvben.
  • fizikai sérülés érte (elszakadt, leöntötték, kimosták stb.), vagy a rajta lévő adatok „lekoptak”. Ha a bérlet előlapján és hátlapján a sorszám olvasható, akkor a cserét az előző bekezdésben foglaltak szerint kell az üzleti ügyfelek felületén kezdeményezni. Abban az esetben, ha az előlapi vagy a hátlapi sorszám olvashatatlansága miatt nem sikerül rögzíteni a díjtermék cseréjét a felületen, kérjük, adj le kérelmet a megjelölt ügyfélközpontok valamelyikében!

Felhívjuk figyelmedet, hogy az éves Budapest-bérletek cseréjekor a tárgyhavi és az azt követő összes havi bérletszelvényt is egyidőben kell cserére leadni.

Csere lebonyolításának helyszíne:

Az üzleti ügyfelek felületen a rögzítést követően az alábbi választható helyszíneken és ügyfélfogadási időkben biztosítjuk a megrendelt díjtermékek cseréjét:

Egyszerre egy vagy több díjtermék cseréje esetében (korlátlan összeghatárig):

  • BKK Ügyfélközpont V. kerület, Deák Ferenc téri aluljáró, ügyfélfogadási idő: munkanapokon 7:00–19:00-ig.
  • BKK Ügyfélközpont VII. kerület, Keleti pályaudvar aluljáró, ügyfélfogadási idő: munkanapokon 7:00–19:00-ig.
  • BKK Ügyfélközpont XI. kerület, Kelenföld vasútállomás metróállomás aluljáró szint, őrmezői kijárat; ügyfélfogadási idő: munkanapokon 7:00-19:00 óráig.

Csere csak a már átvett díjtermékekkel kapcsolatban kérhető az azon szereplő érvényességi időn belül, és az azzal megegyező vagy magasabb értékű, de azonos érvényességű termékre vonatkozóan. Ezenfelül a BKK üzletszabályzatában rögzített mértékű kezelési költséget számítunk fel, amelyről külön számlát állítunk ki.

 

Visszaváltás

A visszaváltást egyedül a számlán szereplő megrendelő / vevő kezdeményezheti. Visszaváltásra kizárólag a BKK üzletszabályzatában foglalt, visszaválthatóként megjelölt bérletek esetében van mód, a díjtermék érvényességének kezdetét követő 5. munkanapig.

A visszaváltáshoz szükséges nyomtatványt ide kattintva lehet letölteni.

Kérjük, a kitöltött nyomtatványokat a visszaváltásra benyújtott bérletekkel, valamint a díjbekérő másolatával együtt személyesen add le a BKK Ügyfélközpontban V. kerület, Deák Ferenc téri aluljáró, ügyfélfogadási idő: munkanapokon 7:00–19:00-ig.

Felhívjuk a figyelmedet, hogy üzletszabályzatunk alapján a kedvezményes éves Budapest-bérlet nem visszaváltható bérlettípus.

Ezenfelül a BKK üzletszabályzatában rögzített mértékű kezelési költséget számítunk fel, amelyről külön számlát állítunk ki.

 

Elérhetőségek, hibabejelentés
 

BKK Ügyfélszolgálat +36 1 3 255 255 bkkbkk.hu
Kapcsolattartás írásban:    
BKK Üzleti értékesítés   megrendbkk.hu
Személyes kapcsolattartás:    
Bertókné Vida Erika +36 70 390 3636 Erika.BertokneVidabkk.hu
Geszlerné Sebestyén Lívia +36 70 390 3457 Livia.Geszlernebkk.hu
Mucsi Flóra +36 70 390 3500 Flora.Mucsibkk.hu
Nemes Tamás (csak futáros kiszolgálás esetén) +36 70 390 3557 Tamas.Nemesbkk.hu

Letölthető dokumentumok(1)

Visszaváltási kérelem és átadás-átvételi jegyzőkönyvpdf442.44 kb2021.11.04. 17:58