Budapest, 2022. június 8. – Ismét hasznos funkciókkal egészül ki a mintegy 1 millió felhasználóval rendelkező BudapestGO alkalmazás. A február 14-én indult applikáció még jobb és pontosabb tervezést biztosít a kerékpárral közlekedőknek, illetve a telebusz és a telefogas szolgáltatás is elérhetővé válik az alkalmazásban. Az újítások elérése érdekében az applikációt mindenképp frissíteni szükséges, az alkalmazás új verziója fokozatosan jelenik meg a felhasználók számára.
Június 8-tól több jelentős újdonságot is tartogat a februárban indult BudapestGO a kerékpárral közlekedők számára. Mostantól az ügyfelek még pontosabban tudják a szükséges menetidőt kiszámolni, mert az applikáció figyelembe veszi az emelkedőket és a különböző útvonaltípusokat, ráadásul az igényeik szerint testreszabhatják a kerékpáros tervezést: a többi között beállítható az emelkedők elkerülése, és választható kifejezetten kerékpárosbarát útvonal is.
Az új funkcióknak köszönhetően az útvonaltervekben látható, hogy mekkora lejtő vagy emelkedő várható a tervezett útvonalon, továbbá hogy autómentes-e a kerékpársáv, illetve hogy az úttest mentén kell haladni, esetleg kis vagy közepes forgalmú utcán kell tekerni. A BKK ügyfelei így pontos útitervet kapnak az alkalmazástól arra, hogy bringával mennyi idő alatt és milyen kerékpáros útviszonyok között lehet eljutni a célállomásra.
A MOL Bubinak is közvetlen kapcsolata lesz ezentúl a BudapestGO-val, ugyanis az ügyfelek a BudapestGO-ból egy gombnyomással át tudnak lépni a közbringa-szolgáltatás applikációjába. A BudapestGO-val ezentúl a Budapesti Közlekedési Központ egyéb szolgáltatásai is könnyebben elérhetővé válnak. Június 8-tól már az applikációból telefonon vagy más online felületen is megrendelhető a Telebusz szolgáltatás, továbbá a Telefogas révén elérhető fogaskerekű.
Az újítások elérése érdekében az applikációt mindenképp frissíteni szükséges, az alkalmazás új verziója fokozatosan jelenik meg a felhasználók számára. Akiknél be van állítva az automatikus frissítés, azoknak nincs teendőjük.
Folyamatosan fejlődik a BudapestGO
Az applikáció a februári indulása óta folyamatosan fejlődik. A BudapestGO népszerűsége töretlen, eddig már több mint 900 ezren töltötték le, vagyis a fővárosban közlekedők több mint fele már használta az alkalmazást.
A BKK ügyfelei eddig 917 ezer darab különféle terméket vásároltak az applikáció segítségével: digitális vonaljegyből február 14 óta több mint 589 ezer darabot, a március eleje óta elérhető időalapú jegyből pedig 102 ezret váltottak a felhasználók. A BudapestGO-ban az utazástervezés is egyre népszerűbb. Az egykori FUTÁR alkalmazás havi egymilliós átlagához képest a BudapestGO-val májusban 2 millió 600 ezer utazást terveztek az ügyfelek.
Ahogyan arról korábban a BKK már beszámolt, a májusban bevezetett újításoknak köszönhetően gyorsabb lett a felszálláskor a kódleolvasás, pontosabb és hatékonyabb lett az útvonaltervezés is, amely elsősorban a hosszabb, átszállásokat is tartalmazó utazások esetén lehet előnyös.
A BKK április elején egy online felmérést készített a vásárlók tapasztalatairól. A visszajelzés rendkívül pozitív volt, a válaszadók 89 százaléka elégedett a szolgáltatás színvonalával.
A BudapestGO széles körben szolgálja ki az ügyfeleket, az alkalmazással egyetlen felületen lehet bérletet vagy jegyet vásárolni, vagy tájékozódni a főváros aktuális forgalmi helyzetéről.