Újabb funkcióval teszi könnyebben tervezhetővé ügyfelei utazását a Budapesti Közlekedési Központ

Budapest, 2023. május 15. – Május 15-étől, hétfőtől újra megjelennek az átszállási lehetőségek a közösségi közlekedési járművek belső kijelzőin. Hét év után először a Combino villamosokon utazók találkozhatnak újra ezzel a szolgáltatással. A fejlesztésnek köszönhetően a BKK ügyfelei mostantól utazásuk közben, azonnal értesülnek arról, hogy hol, milyen járatokra tudnak átszállni.

Hosszas előkészületek után május 15-étől, hétfőtől ismét láthatók az átszállási lehetőségek a Combino villamosok belső kijelzőin. A BKK a partnereivel szoros együttműködésben valós idejű tájékoztatást nyújt az egyes járatokon utazók számára.

 

 

A legújabb fejlesztéssel először az 1-es, a 4-es és a 6-os vonalon közlekedő Combino villamosokon találkozhatnak az ügyfelek, majd fokozatosan a többi fővárosi villamosvonalon is bevezetik a szolgáltatást. A villamosok után a trolibuszokon és a buszokon is értesülhetnek majd az utasok arról, hogy utazásuk pillanatában milyen csatlakozó járatokra tudnak átszállni.

Az újításnak köszönhetően a megállókban és a csomópontokban a fél órán belül induló járatok jelennek meg a kijelzőkön, és az elővárosi vonatokat, illetve a HÉV-eket is feltüntetik.

 

 

A fővárosiak elégedettek az utastájékoztatással

A Budapesti Közlekedési Központ minden évben, reprezentatív kutatások formájában felméri a Budapesten és környékén élők igényeit és véleményét a főváros közlekedésével kapcsolatban. Az eddigi visszajelzések szerint a fővárosban közlekedők az utastájékoztatással az egyik legelégedettebbek.

A BKK ügyfeleinek pozitív értékelésében a mostanihoz hasonló fejlesztések mellett komoly szerepe van a színvonalas helyszíni tájékoztatásnak és a folyamatos digitalizációnak is.

A Budapesti Közlekedési Központ járatai és ügyfelei több mint 5800 megállóhelyet használnak nap mint nap. A társaság szakemberei évente mintegy 30 ezer menetrendi hirdetményt cserélnek ki a fővárosban, az elmúlt időszakban több mint ezer megállóoszlop is informatívabb, újabb lett. Mindemellett több mint 15 ezer automata hangbemondás segíti az ügyfelek tájékozódását.

A társaság a digitális csatornák fejlesztésére is kiemelt figyelmet fordít. A BudapestGO-t ma már több mint 1 millióan használják rendszeresen közlekedésük során, az applikáció nemrég nemzetközi díjat is nyert.