Bővül a személyes pótdíjbefizetési ügyeket kezelő BKK ügyfélközpontok köre

2019. június 1-jétől három, rugalmasabb nyitva tartással rendelkező BKK ügyfélközpont veszi át az eddig megszokott Budapest VII. kerület, Akácfa utca 22. szám alatti pótdíj ügyfélszolgálat tevékenységét, így már városszerte hét helyszínen lesz lehetőség a pótdíjügyek intézésére.

2019. június 1-jétől,  a hétfőtől vasárnapig 5.30 és 22.00 között nyitva tartó, a Keleti pályaudvaron, Kőbánya-Kispesten és a Szentlélek téren lévő BKK ügyfélközpont kereshető fel pótdíjügyek intézésével, bérletek utólagos bemutatásával, pótdíjak készpénzes és bankkártyás kiegyenlítésével kapcsolatban. A BKK Központi ügyfélszolgálatán, a Ferenciek terén, a Széll Kálmán téren és a Kelenföldön található BKK ügyfélközpontokkal együtt a fejlesztésnek köszönhetően összesen hét BKK ügyfélponton lesz lehetőség pótdíjügyeket intézni.

Az Akácfa utcai pótdíj ügyfélszolgálat 2019. május 31-i megszűnését követően a legközelebbi BKK ügyfélpontok: a BKK Központi Ügyfélszolgálat (VII. kerület Rumbach Sebestyén utca 19-21.), a Ferenciek tere BKK ügyfélközpont és a Keleti pályaudvar BKK ügyfélközpont. A 2017. augusztus 1-je előtti pótdíjazással kapcsolatos ügyintézéssel a BKK Központi ügyfélszolgálata (VII. kerület, Rumbach Sebestyén utca 19-21.) kereshető fel.