Az okleveles építőmérnök, mérnök-közgazdász a diploma megszerzése után húsz éven keresztül olyan nagy jelentőségű országos feladatok irányításában vett részt, mint az M3-as autópálya, a Ferihegy II. leszállópálya, az M0-ás és az M1-es autópálya építése. Technológiai kérdésekkel foglalkozott, majd a Közgazdaságtudományi Egyetem elvégzése után – a kilencvenes évek elejétől – mérnök-közgazdászként fordult a vállalatmenedzsment irányába, több nagyvállalatnál töltött be vezető pozíciót controlling és gazdasági területen.
A főváros érdekében végzett feladatokkal 2012 óta foglalkozik, létrehozója és vezetője volt a Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal Főjegyzői Iroda Monitoring-Controlling Referatúrának, amely ma is a fővárosi tulajdonú cégek üzleti terveivel, beszámolóival, közszolgáltatói szerződéseinek gazdasági feladataival foglalkozik, azok elemzését végzi, a szakfőosztályok részére gazdasági szakmai támogatást nyújt.
A hét fővárosi közszolgáltató céget tulajdonló Budapesti Városigazgatóság Holding Zrt.-hez került 2015-ben. Először vezérigazgatói tanácsadóként a szervezet átalakításában vett részt, majd az átalakuló holding gazdasági igazgatója, később vezérigazgató-helyettese lett.
Ezen feladat mellett a holding egyik tagvállalatának, az FTSZV Kft.-nek ügyvezetői feladatait látta el. Irányította a cég reorganizációját, amelynek eredményeként a társaság a Fővárosi Vízművek tulajdonába került.
Tanulmányai:
2000-2002: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Gazdaság és Társadalomtudományi Kar
MBA szakirány
1985-1987: Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem
Mérnök-közgazdász Ipar szak
1971-1976: Budapesti Műszaki Egyetem
Építőmérnöki kar Közlekedésépítő szak