Az ünnepélyes átadón Dr. Dabóczi Kálmán, a BKK vezérigazgatója elmondta: „ az „Életben és mozgásban tartjuk a várost” BKK szlogenben az életben tartani ezúttal kettős tartalommal bír: amellett, hogy a legnagyobb közlekedési szolgáltatóként élhető környezetet igyekszünk teremteni és fenntartani, életet is kell olykor kollégáinknak menteni. A BKK 1,5 milliárd utazási eseményt bonyolít le évente, ezért sokkal nagyobb eséllyel történik bármilyen baleset, ahol segíteni kell, annak ellenére, hogy mint felelős szolgáltató, igyekszünk minimalizálni ennek kockázatát.” A vezérigazgató méltatta a kollégák bátorságát, amivel helytállnak ezekben a rendkívül felelősségteljes helyzetekben. Felkérte az OMSZ képviselőit, hogy folytassák az eddigi szoros együttműködést, nézzenek új lehetőségek után is, hogy minél több emberéletet lehessen megóvni, illetve ezzel a példával elől járva mások figyelmét is fel lehessen hívni az élet fontosságára.
Dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója olyan felelős vállalatként értékelte a BKK-t, amellyel az ilyen nemes célok érdekében, mint az életmentés, lehet együttműködni. Hangsúlyozta, hogy a mentőszolgálat is akkor tud csak sikeres lenni, ha a társadalom partner velük, segítik a munkájukat. Véleménye szerint a BKK kollégáinak együttműködése az egész társadalom számára példaként szolgálhat. Reményét fejezte ki, hogy a két cég együttműködése más területeken is folytatódik a jövőben, és ugyanilyen sikeres lesz.
A BKK folytatja az együttműködést a mentőszolgálattal: az OMSZ szakemberei továbbképzést tartanak majd a zavarelhárításban részt vevő BKK-s munkavállalóknak, felkészítve őket a különböző helyzetek még szakszerűbb kezelésére. A tervek között szerepel egy rövidebb, általános felkészítő tanfolyam, és egy hosszabb távú szakképzésről is egyeztet a két szervezet.