Véget ért a Bringázz a munkába! kampány – a BKK a 31. helyezést érte el

Véget ért az idén újra, és megújult formában megrendezett Bringázz a munkába! kampány, amelyet a Budapesti Közlekedési Központ is támogatott. A kampányban 2150 cég 2375 csapata 5942 résztvevővel összesen 592.856 km-t kerékpározott Magyarország területén. A kezdeményezésben a BKK munkatársai is részt vettek, a társaság a cégek között jól szerepelt, a 31. helyezést érte el, az összesen megtett távból a munkatársak 2773 km-t kerékpároztak.

A Magyar Kerékpárosklub szervezésében, valamint a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kezdeményezésében megvalósuló országos kampány célja az volt, hogy minél többen válasszák a munkába járáshoz és a mindennapi közlekedéshez a MOL Bubi bicikliket, vagy saját kerékpárjukat.

A kampány zárórendezvényén az akcióban résztvevő cégek képviselői megosztották a kerékpározással kapcsolatos jó gyakorlataikat, illetve, hogy miként támogatják a kerékpárral munkába járást, hogyan ösztönzik a munkatársakat a biciklivel közlekedésre. Ezzel a tapasztalatcserével is szeretnének jó példákat, hasznos tanácsokat és motivációt nyújtani más cégek számára. A beszélgetést követően a Bringázz a munkába! kampány nyerteseinek átadták a nyereményeket, többek között BKK által felajánlott 5 db éves és 10 db féléves MOL Bubi bérletre váltható kuponokat.

A Bringázz a munkába! kampány is egyike volt a BKK és a Magyar Kerékpárosklub együttműködésében megvalósult akcióknak, mellyel a kerékpárral való közlekedést népszerűsítették.