A Magyar Kerékpárosklub szervezésében, valamint a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kezdeményezésében megvalósuló országos kampány célja az volt, hogy minél többen válasszák a munkába járáshoz és a mindennapi közlekedéshez a MOL Bubi bicikliket, vagy saját kerékpárjukat.
A kampány zárórendezvényén az akcióban résztvevő cégek képviselői megosztották a kerékpározással kapcsolatos jó gyakorlataikat, illetve, hogy miként támogatják a kerékpárral munkába járást, hogyan ösztönzik a munkatársakat a biciklivel közlekedésre. Ezzel a tapasztalatcserével is szeretnének jó példákat, hasznos tanácsokat és motivációt nyújtani más cégek számára. A beszélgetést követően a Bringázz a munkába! kampány nyerteseinek átadták a nyereményeket, többek között BKK által felajánlott 5 db éves és 10 db féléves MOL Bubi bérletre váltható kuponokat.
A Bringázz a munkába! kampány is egyike volt a BKK és a Magyar Kerékpárosklub együttműködésében megvalósult akcióknak, mellyel a kerékpárral való közlekedést népszerűsítették.