Új BKK Ügyfélközpont nyílt a Szentlélek téren

Újabb BKK Ügyfélközpont nyílt a Szentlélek téri HÉV-állomáson. Az új, európai színvonalú, integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontban minden olyan ügy elintézhető, ami a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanaszok kezelése, MOL Bubival kapcsolatos ügyintézés és általános utastájékoztatás. Az új ügyfélközpontban két kiszolgálópultnál intézhetik ügyeiket a Budapesten közlekedők. Az ügyfeleket a hatékonyabb kiszolgálás érdekében sorszám szerint szólítják. Ezen belül a mozgáskorlátozott és kisgyermekes ügyfelek prioritást élveznek. Az ügyfélközpontban számos, a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos ügy elintézhető:
  • jegyek és bérletek vásárlása,
  • MOL Bubival kapcsolatos ügyek intézése,
  • bérletigazolványok kiállítása,
  • taxiközlekedésre vonatkozó panaszok, észrevételek bejelentése,
  • utazási információk, szórólapok, tájékoztató kiadványok terjesztése,
  • ügyfélpanaszok, bejelentések helyszíni  kezelése, rögzítése.
Az új ügyfélközpont – a többihez hasonlóan – hétfőtől vasárnapig 5:30-tól 22:00-ig fogadja a BKK ügyfeleit. A közlekedésben részt vevők mindennapjait megkönnyítő ügyfélközpontok száma egyre növekszik. Jelenleg az alábbi helyszíneken működik BKK ügyfélközpont Budapesten:
  • BKK központi ügyfélszolgálat a Király utca – Rumbach Sebestyén utca sarkán
  • Deák Ferenc tér M (aluljáró)
  • Déli pályaudvar M (metrókijárat)
  • Ferenciek tere M (aluljáró)
  • Kelenföld vasútállomás M (aluljáró őrmezei kijárat)
  • Keleti pályaudvar M (aluljáró)
  • Kőbánya-Kispest M (felüljáró)
  • Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A terminál
  • Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminál
  • Móricz Zsigmond körtér M (felszíni „gomba” épület)
  • Széll Kálmán tér M
  • Népliget M (metrókijárat)
  • Szentlélek tér HÉV-állomás