Az új népligeti ügyfélközpontban két kiszolgálópultnál intézhetik ügyeiket a Budapesten közlekedők. Az ügyfeleket a hatékonyabb kiszolgálás érdekében sorszám szerint szólítják. Ezen belül, a mozgássérültek és kisgyermekes ügyfelek prioritást élveznek. Az új ügyfélközpont – a többihez hasonlóan – hétfőtől vasárnapig 5:30-tól 22:00-ig fogadja a BKK ügyfeleit.
A közlekedésben részt vevők mindennapjait megkönnyítő ügyfélközpontok száma egyre növekszik. Jelenleg az alábbi helyszíneken működik BKK ügyfélközpont Budapesten: - BKK központi ügyfélszolgálat a Király utca – Rumbach Sebestyén utca sarkán
- Deák Ferenc tér M (aluljáró)
- Déli pályaudvar M (metrókijárat)
- Ferenciek tere M (aluljáró)
- Kelenföld vasútállomás M (aluljáró őrmezei kijárat)
- Keleti pályaudvar M (aluljáró)
- Kőbánya-Kispest M (felüljáró)
- Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A terminál
- Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminál
- Móricz Zsigmond körtér M (felszíni „gomba” épület)
- Széll Kálmán tér M
- Népliget M (metrókijárat)
A korábbiaknál több helyszínen válik elérhetővé a Központi bérletpénztárban végzett ügyintézés
Október 26-ától a BKK a Központi bérletpénztár helyett immár több helyszínen is várja ügyfeleit egyedi ügyféligények intézésére. Az eddig az Akácfa utca 15. szám alatt működő Központi bérletpénztárt áthelyezik a Rumbach Sebestyén utcában található Központi Ügyfélszolgálatra, illetve a Keleti pályaudvari és a Deák Ferenc téri metróállomásokon található ügyfélközpontokba. Továbbra is változatlan helyszínen várja az ügyfeleket az Akácfa utca 22-es szám alatt található Pótdíjazási iroda, illetve a talált tárgyakkal kapcsolatban is változatlanul az Akácfa utca 18. alatt lehet érdeklődni. Így a több metróvonallal, számos busz, trolibusz és villamosjárattal közvetlenül elérhető Keleti pályaudvari és Deák Ferenc téri metrómegállóknál található ügyfélközpontokban, illetve a Rumbach Sebestyén utcai Központi Ügyfélszolgálaton, több helyszínen, a korábbiaknál kedvezőbb ügyfélfogadási idők mellett lesz lehetséges a közösségi közlekedéshez kapcsolódó egyedi vásárlási igények és egyéb ügyek intézése. Az ügyfélközpontokról és az egyéb értékesítési pontokról bővebb információ a http://bkk.hu/pontkereso/ találhatók.

