Új BKK ügyfélközpont nyílt a Déli pályaudvarnál

Újabb ügyfélközpontot nyitott a Budapesti Közlekedési Központ február 1-jén, hétfőn, ezúttal a Déli pályaudvarnál. Az új, európai színvonalú, integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontban minden olyan ügy elintézhető, ami a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanaszok kezelése, MOL Bubival kapcsolatos ügyintézés és általános utastájékoztatás.

A modern ügyfélközpontban három kiszolgálópult mögött több munkatárs segíti az oda érkezőket, akiket sorszám szerint szólítanak, ezáltal a rendszer jóval gördülékenyebb és hatékonyabb. A mozgássérültek és kisgyermekes ügyfelek ezen belül is prioritást élveznek. A Déli pályaudvarnál nyíló ügyfélközpont – a többihez hasonlóan – hétfőtől vasárnapig 5:30-tól 22:00-ig fogadja a BKK ügyfeleit. Az ügyfélközpont kínálatát kiegészítik a jegy- és bérletkiadó automaták is, amelyekből már közel 350 található a fővárosban.

A közlekedésben részt vevők mindennapjait megkönnyítő ügyfélközpontok száma egyre növekszik. Jelenleg az alábbi helyszíneken működik BKK ügyfélközpont Budapesten:

  • BKK központi ügyfélszolgálat a Király utca – Rumbach Sebestyén utca sarkán
  • Deák Ferenc tér M (aluljáró)
  • Déli pályaudvar M (metrókijárat)
  • Ferenciek tere M (aluljáró)
  • Kelenföld vasútállomás M (aluljáró őrmezei kijárat)
  • Keleti pályaudvar M (aluljáró)
  • Kőbánya-Kispest M (felüljáró)
  • Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A terminál
  • Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminál
  • Móricz Zsigmond körtér M (felszíni „gomba” épület)

Az új értékesítési és tájékoztatási pontok szorosan kapcsolódnak az elektronikus jegyrendszer bevezetéséhez, hiszen mindenben támogatják és kiszolgálják az e-jegyrendszer igényeit. A központok szolgáltatásai nemcsak a helyi ügyfeleknek, de a turistáknak is nagy segítséget jelentenek, akik itt információt kaphatnak a főváros közlekedési hálózatáról, ezért könnyebben tájékozódhatnak Budapesten.