A BKK Mobil Ügyfélpont segítségével lehetőség nyílik arra, hogy az agglomeráció és Budapest azon pontjain is biztosított legyen a jegy- és bérletértékesítés, ahol a különböző felújítások, vagy nagyobb rendezvények miatt a jegy- és bérletpénztárak, ügyfélközpontok, illetve BKK-automaták korlátozottan érhetők el, ezáltal a jegyek és bérletek megvásárlása nehézséget okozna az ügyfeleknek. Ezzel az ideiglenes értékesítési ponttal a BKK eleget tud tenni az ügyfelek vásárlási igényeinek. Az új, értékesítésre szolgáló gépjárműben – a pénztárakhoz és ügyfélközpontokhoz hasonlóan – készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség, továbbá felkészült kollégák várják a közösségi közlekedést használókat, akiktől a jegyeken és bérleteken kívül, a MOL Bubi bérlésével kapcsolatos ügyintézésen túl, az utazással kapcsolatos információ is kérhető.
A BKK fontosnak tartja, hogy az ügyfelei számára a jegy- és bérletvásárlás minél kényelmesebb, gyorsabb és könnyebben elérhető legyen, és egyidejűleg a közösségi közlekedéssel kapcsolatos más szolgáltatásokat is igénybe vehessenek, ezért új értékesítési stratégiájának részeként az elmúlt közel másfél évben több mint 300 jegykiadó automatát telepítettek a fővárosban és az agglomerációban, valamint Budapest forgalmasabb pontjain ügyfélközpontok nyíltak a közösségi közlekedést igénybevevők jobb kiszolgálására. Ennek a stratégiának a részeként vezették be az új BKK Mobil Ügyfélpontot, a közösségi közlekedést használók igényeinek kiszolgálása érdekében.