Az átépítés során a körforgalom járművek által nem használható, középső körfelülete zöldfelület borítást kapott, a szélén kiskockakő burkolatú vezetősávval, amit egy 15 cm magas kiemelt szegély választ el a járművek által járható gyűrűtől. A körforgalom járművek által járható felülete nagykockakő-, illetve aszfaltburkolatot kapott, valamint a körforgalomba belépő és az abból kilépő járműveket csomóponti terelőszigetek választják el.
A csomóponttal új zöldfelületek is létrejöttek, melyeket öntözőrendszer segítségével locsolnak, a kör közepén található dísznövények pedig egyedi megvilágítást kaptak. Az átalakítással egy időben átépültek a kapubehajtók és a járdák, melyek lakókörnyezetbe illő térkő burkolatot kaptak.
A körforgalom közepére ültetendő növényekről a XII. kerületi Önkormányzat korábban szavazást tartott a lakosai számára, mely eredményeképpen a kör közepén a legkülső sávban fű, a középső körgyűrűben virágok, a közepén pedig cserjék telepítését szavazták meg a kerületben élő polgárok.
A körforgalmú csomópontok a nyolcvanas évekre teljesen eltűntek Budapest utcáiról, a legtöbb esetben jelzőlámpa vette át a helyüket. Azóta viszont bebizonyosodott, hogy a körforgalom számos esetben lényegesen kedvezőbb és biztonságosabb csomóponti megoldás, hiszen minden beérkező járművet lelassít, így kizárja a nagy sebességű ütközések lehetőségét, ugyanakkor egyszerű, áttekinthető és minden irányban forgalmi kapcsolatot biztosít, különösen ott, ahol négynél több irányból érkezik a járműforgalom. A körforgalomnak köszönhetően csökkennek a dugók is, és a folyamatos haladás ezáltal kevésbé szennyezi a környezetet.
A körforgalom és környezetének építése a Fővárosi Önkormányzat finanszírozásában, a Budapesti Közlekedési Központ szakmai részvételével és a Hegyvidéki Önkormányzat együttműködésével valósult meg, nettó 130 millió forint értékben.