Megnyitottuk a Móricz Zsigmond körtéri új BKK Ügyfélközpontot

A BKK a főváros közlekedésszervezőjeként október 6-án, hétfőn megnyitotta hetedik ügyfélközpontját, ezúttal a Móricz Zsigmond körtéri megújult Gomba épületében. A BKK új, európai színvonalú integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontjaiban a közlekedéssel kapcsolatos minden ügy elintézhető: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanasz-kezelés, MOL Bubival kapcsolatos ügyintézés és általános utastájékoztatás. Az ügyfélközpontot Szeneczey Balázs főpolgármester-helyettes, Hoffmann Tamás XI. kerületi polgármester és Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója nyitotta meg.

Az új központ megoldást jelent az eddigi nehézkes, időnként hosszú sorban állással együtt járó jegyvásárlás és ügyintézés problémáira Újbudán is. A modern ügyfélközpontban több munkatárs szolgálja ki a BKK ügyfeleit legtöbbször a jegy-, illetve a bérletvásárlásban, de gyakoriak a MOL Bubival kapcsolatos kérdések is. Az ügyfélközpontba érkezőket sorszám szerint szólítják, ezáltal az új rendszer jóval gördülékenyebb és hatékonyabb. Az ügyfélközpont munkatársai abban is segítenek, hogy az ügyfelek magabiztosan használhassák a BKK új automatáit, amelyek közül már több mint 200 megtalálható Budapesten és agglomerációjában. BKK Ügyfélközpontok:
  • BKK központi ügyfélszolgálat a Király utca–Rumbach Sebestyén utca sarkán
  • Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A terminál
  • Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminál
  • Kelenföld vasútállomás M
  • Keleti pályaudvar M
  • Deák Ferenc tér M
  • Móricz Zsigmond körtér M

Az ügyfélközpontok szolgáltatásai nemcsak a helyi ügyfeleknek, de a turistáknak is nagy segítséget jelentenek, akik információt kaphatnak a főváros közlekedési hálózatáról, ezért könnyebben tájékozódhatnak Budapesten. A személyes, szóbeli tájékoztatáson kívül már angol, német, francia, spanyol, román, szlovák, kínai, orosz nyelven is elérhetők és nagyon népszerűek a turisztikai tájékoztató kiadványaink is.

A közlekedésben részt vevők mindennapjait könnyítik meg a városban egyre több helyen meglévő ügyfélközpontok. Az első, a Király utca–Rumbach Sebestyén utca sarkán találhatón kívül az M4-es metró két végállomásán – Kelenföld vasútállomás M és Keleti pályaudvar M – is helyet kaptak az egyedi kivitelezésű és egységes arculati kialakítású ügyfélközpontok, amelyek egyik jellegzetessége a Budapest tömegközlekedési hálózatát ábrázoló térképes háttér. 2014 szeptemberében nyitottuk meg a Deák Ferenc téri központunkat, októberben pedig a XI. kerületben, a Móricz Zsigmond körtéri Gomba épületében adtuk át a hetedik új, modern ügyfélközpontunkat. A BKK 2016-ig a főváros összes forgalmasabb tömegközlekedési csomópontján kialakít majd ilyen, az ügyfelek színvonalasabb kiszolgálását lehetővé tévő létesítményeket. A közeljövőben a Ferenciek terén, majd Kőbánya-Kispesten nyílik majd új ügyfélközpont.  A BKK Ügyfélközpontokban munkatársaink mindennap reggel 5:30 és este 10 óra között várják az érdeklődőket. Az új értékesítési és tájékoztatási pontok szorosan kapcsolódnak az elektronikus jegyrendszer kialakításához, hiszen mindenben támogatják és kiszolgálják az e-jegyrendszer igényeit. Az ügyfélközpontok kínálatát kiegészítik az új jegy- és bérletkiadó automaták is, amelyekből már több mint 200 megtalálható a fővárosban, de számuk hamarosan 300-ra nő. A jegy- és bérletvásárlás tehát a nyitvatartási időn túl sem okozhat gondot, hiszen automatáink a legtöbb helyen a nap 24 órájában rendelkezésre állnak.