Ugrás a főmenühözUgrás a fő tartalomhozUgrás a lábléchez

A Deák Ferenc tér közelében található Rumbach Centerbe költözik a BKK tömegközlekedési ügyfélszolgálata is

Társaságunk újabb fontos lépést tett meg az egységes ügyfélszolgálat kialakítása érdekében. 2012. október 15-e, hétfőtől megszűnik az Akácfa utcai BKK-ügyfélszolgálat, melyet a BKV-tól örököltünk. Ettől a naptól kezdve a tömegközlekedéssel kapcsolatos ügyekkel is a Budapest VII. kerület, Rumbach Sebestyén utca 19-21. cím alatt, a Rumbach Centerben található BKK központi ügyfélszolgálaton várjuk ügyfeleinket, ahol gyors, kényelmes, kulturált, biztonságos és kiszámítható szolgáltatást biztosítunk részükre.

Az ügyfélszolgálat költözése nem érinti a talált tárgyakkal és a pótdíjakkal kapcsolatos ügyintézést, melynek helye és elérhetősége változatlan marad az Akácfa utcában.

A Rumbach Centerben található új ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:

hétfő-kedd: 8:00 – 17:00 óráig
szerda: 8:00 – 18:00 óráig
csütörtök-péntek: 8:00 – 17:00 óráig
szombat-vasárnap: zárva

Levelezési cím: 1980 Budapest Pf. 11.
Telefonszám (napi 24 órában): + 36 1 258 4636

A BKK központi ügyfélszolgálatán lehet változatlanul intézni a közútkezeléssel, teherforgalmi behajtással, parkolással, taxiállomásokkal kapcsolatos ügyeket is.

Tömegközlekedési kapcsolatok:

Metró: M1, M2, M3 Deák Ferenc tér
Autóbusz: 9, 16, 105, 109
Villamos: 47, 49


Központi Ügyfélszolgálat nagyobb térképen való megjelenítése

Bízunk benne, hogy utasaink megelégedésére szolgál majd az új ügyfélszolgálati irodánk!

Budapest, 2012. október 4.
Budapesti Közlekedési Központ