TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

Jelentkezés

Érdekel az állás és megfelelsz az elvárásoknak? Ne habozz kattints a jelentkezés gombra!

Jelentkezés

Legalább az önéletrajzodat fel kell töltened.
Maximum 5 fájlt tölthetsz fel, egyenként legfeljebb 2MB méretben. Az elfogadott fájlformátumok: pdf, doc, docx, odt és rtf.

A Budapesti Közlekedési Központ a főváros mobilitásmenedzsere. Ez jól hangzik, ugye? Milyen feladatokat is jelent ez számunkra? Összehangoljuk, működtetjük, fejlesztjük a budapesti közösségi és az egyéni közlekedést, mi tervezzük a menetrendet, rendeljük meg a közlekedési szolgáltató cégektől a járművek, például a villamos- és buszjáratok működtetésének ellátását. A mi feladatunk a jegyek és bérletek árusítása, az utazási jogosultság ellenőrzése, megtervezzük és irányítjuk a közlekedési hálózatot, valamint utastájékoztatási feladatokat is ellátunk. Ügyfelünk az összes fővárosi lakos, idelátogató belföldi és külföldi turista, akár a közösségi közlekedést veszi igénybe, akár MOL Bubi bringával jár.

Röviden, mozgásban tartjuk a várost.

Ha szeretnél Nálunk dolgozni, jelentkezz hozzánk és vegyél részt céljaink megvalósításában! Az alábbi munkakörbe várjuk jelentkezésed:

 

TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

 

Főbb feladatok:

  • A BKK telefonos ügyfélszolgálatára érkező hívások kezelése, közösségi közlekedéssel kapcsolatos panaszok, bejelentések felvétele, szakszerű információnyújtás.
  • Teljes körű utastájékoztatás (információnyújtás menetrendekről, járatokról, útvonaltervezés).
  • BKK-automatákra érkezett hibabejelentések fogadása, továbbítása a műszaki szakterület felé.
  • Általános információnyújtás teherforgalmi behajtási hozzájárulással, forgalomtechnikai hozzájárulással kapcsolatban.
  • Taxiállomásokkal, taxiállomás-használati engedélyek kiadásával és a taxi szolgáltatásra vonatkozó bejelentésekkel kapcsolatos tájékoztatás.
  • A MOL Bubi közbringarendszerrel kapcsolatos információnyújtás és ügyintézés.
  • Ügyfélpanaszok kezelése, észrevételek továbbítása a megfelelő szervezeti egységek felé, kapcsolattartás az érintett szakterületekkel.
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.

 

Követelmények:

  • Minimum középfokú végzettség (érettségi).
  • Magabiztos, minimum középszintű angol nyelvtudás.
  • Számítástechnikai és MS Office felhasználói ismeretek, alkalmazási gyakorlat.
  • Folyamatos munkarendben történő munkavégzés (többműszakos és hétvégi beosztás).
  • Pontos, precíz munkavégzés.
  • Jó kommunikációs és konfliktuskezelési készség, képesség.
  • Ügyfélközpontú, proaktív gondolkodás.

 

Előnyt jelent:

Ügyfélszolgálaton, illetve call centerben szerzett gyakorlat.

 

Miért válassz minket?

Célunk a barátságos, motivált, célorientált csapat kialakítása, melyben fontos szerepet kapsz. Vezetőd odafigyel ötleteidre, értékeli lelkes és dinamikus hozzáállásod. Mindehhez versenyképes fizetést és juttatási csomagot kínálunk, valamint jó hangulatú közösségi programokkal hozzuk össze a kollégákat kötetlen beszélgetésekre, ismerkedésre. Irodaházunk központi helyen, a Deák tértől néhány percre található, számos közlekedési eszközzel könnyen elérhető. Nálunk magas összegű cafeteria és utazási kedvezmény vár.

 

Vár a BKK csapata!

Amennyiben kihívásokkal teli karrierlehetőséget, változatos munkát, versenyképes juttatásokat, kellemes, modern munkakörnyezetet keresel, nyitott vagy az új tapasztalatokra, szívesen csatlakoznál egy fantasztikus csapathoz, és vállalatunk ügyfeleinek igényei számodra is elsődlegesek, kérjük, nézd meg aktuális állásajánlatainkat! Várjuk jelentkezésedet, legyél te is a csapatunk tagja!

Budapest közlekedésének működtetése és megújítása izgalmas és felelősségteljes munka, amely emberek ezreire van hatással nap mint nap. A BKK sikere a munkatársak szaktudásán, ügyfélközpontúságán és együttműködésén alapszik. Társaságunk elkötelezett a tehetséges munkavállalók felkutatásában és hosszú távú megtartásában. Ehhez folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőséget biztosítunk.

Önéletrajzod megküldésével elfogadod az adatkezelési tájékoztatónkat, amelyet kérünk, olvass el az alábbi linken: Adatkezelési tájékoztató pályázók részére
 

 

Munkatársaink mondták:  

 

Kiszámítható a cég, jó a fizetés, és betekintést kaphatok a munkám révén az egész főváros működésébe.

 

Szeretem látni a munkám eredményét a mindennapokban. Szakmai kihívásnak tekintem, hogy amit a tervezőasztalnál kitalálunk, az Budapest lakosságának érdekeit szolgálja. A végén pedig megelégedéssel tölt el, amikor megvalósulnak a fejlesztéseink.

 

Presztízsnek tartom, hogy itt dolgozhatok. A legnagyobb fejlesztések részesei lehetünk, amelyekre még az unokáink is büszkék lesznek majd.

 

A vezetőség nyitott az innovatív ötletekre, és értékelik a munkámat.

 

Mindig pontosan érkezik a fizetés a számlámra, és a vállalat korrekt módon elszámolja a túlórákat is. Jó a munkaszervezés, és számomra lényeges az is, hogy frekventált helyen, belvárosi irodában dolgozhatok, a munkába járáshoz pedig közlekedési támogatást kapok.

 

Nem a multik központi anyagait adaptáljuk, hanem saját ötleteinket valósíthatjuk meg. A cég vevő a kreativitásunkra.

 

A kollégákkal nemcsak munkaidőben jó együtt lenni, de a szabadidőnket is gyakran töltjük együtt. Sportolni, szórakozni járunk, utazgatunk. A magánéletben is számíthatunk egymásra.

 

Gyakornokként kerültem a BKK-hoz, és hamar érdemi munkát tudtam végezni. A gyakornoki időm letelte után már nem volt kérdés egyik fél részéről sem, hogy maradok. A cég igényt tart rám, mindenben támogatnak, én pedig tökéletes karrierutat látok magam előtt, és szakmailag kiteljesedhetek.