BKK Ügyfélközpontok és Ügyfélszolgálatok

Budapest városvezetése és a BKK egyaránt fontosnak tartja, hogy az ügyfelei számára a jegy- és bérletvásárlás minél kényelmesebb, gyorsabb és könnyebben elérhető legyen, valamint hogy egyidejűleg a közösségi közlekedéssel kapcsolatos más szolgáltatásokat is igénybe vehessenek.

Közlekedési díjtermékeket a jegyautomatáknál, az ügyfélközpontokban, ügyfélszolgálatokon és pénztárakban lehet vásárolni, illetve lépcsőzetes bevezetés mellett ezen termékeket 2019. júniusától kezdődően már okostelefonon a „Közlekedési mobiljegy” applikáción keresztül is meg lehet vásárolni.

Budapest területén a közlekedési termékek személyes vásárlására 2019-ben összesen 11 ügyfélközpontban, 3 ügyfélszolgálati ponton és 11 jegypénztárban van lehetőség. Az ügyfél elégedettség növelése érdekében, a mai kor elvárásaihoz igazodóan, szélesebb ügyintézési lehetőséget nyújtó, minőségi kiszolgálást biztosító ügyfélközpontok és ügyfélszolgálatok váltják fel a jegypénztárakat, ahol a BKK jegy- és bérletvásárlás mellett a BKK-hoz, továbbá egyedi esetekben a Fővároshoz és társ szolgáltatókhoz pl. MÁV-START, VOLÁNBUSZ köthető egyéb termékek és szolgáltatások pl. MOL Bubi, pótdíjbefizetés, általános tájékoztatás, turisztikai információ igénybevételére is lehetőség van. Az ügyfélközpontok és ügyfélszolgálatok az utas áramláshoz igazodóan kiemelt közlekedési csomópontokban, illetve a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren működnek, melyek körében további bővítések vannak tervben, projektek, beruházások (pl. M3 metró rekonstrukció) keretében. 2019-ben két új ügyfélközpont megnyitására került sor, a XVII. kerületben Rákosmente központjában és a XXI. kerületben Csepelen a Szent Imre téren.

Az ügyfélközpontok és ügyfélszolgálati pontok teljes mértékben akadálymentesített, közfeladatot ellátó intézmények. Minden helyszínen legalább egy, kerekesszékkel megközelíthető, térdszabad kialakítású pult áll az ügyfelek rendelkezésére. A látássérült ügyfeleket taktilis jelvezetés segíti a bejárattól, a hallássérültek számára indukciós jelerősítő hurok van beépítve. A homlokzaton, illetve a belső térben kontrasztos színhasználat, illetve matrica segíti az eligazodást. Minden segítséget igénylő és kérő ügyfél részére ezeken túl az élőerős biztonsági őr is készséggel áll rendelkezésre az értékesítést végző munkatársakon túl.

A BKK ügyfélközpontokban az ügyfelek az alábbi szolgáltatásokat tudják igénybe venni:

  • Jegy- és bérletvásárlás (a teljes termékpaletta elérhető bankkártyás fizetéssel is)
  • Közösségi közlekedéssel kapcsolatos információk és bejelentések kezelése
  • Közlekedési térképek és tájékoztatók
  • Pótdíj befizetés és pótdíjazási ügyek intézése (2019. év végétől valamennyi ügyfélközpontra kiterjesztve)
  • Bérletigazolvány készítése
  • MOL Bubi regisztráció és ügyintézés
  • Teherforgalmi behajtási tájékoztatás
  • Általános parkolási információk nyújtása
  • Taxi ügyfélbejelentések kezelése
  • BKK saját márkás ajándéktárgyak (kijelölt ügyfélközpontokban)

A BKK Ügyfélközpontok és BKK Ügyfélszolgálatok elérhetősége az alábbi:
https://bkk.hu/magunkrol/elerhetoseg

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.