- Budapesti Közlekedési Központ - https://bkk.hu -

Tizenkét fővárosi ügyfélközpontban befizethető a BKK-pótdíj

Három újabb helyszínnel bővült azon BKK ügyfélközpontok köre, ahol személyesen el lehet intézni a pótdíjazással kapcsolatos ügyeket. Ez azt jelenti, hogy most már mind a 12 fővárosi BKK ügyfélpont lehetőséget nyújt a pótdíjbefizetésre, illetve az ezzel kapcsolatos ügyek kezelésére.

A szolgáltatásbővítésnek köszönhetően novembertől immár összesen 12 fővárosi helyszín, a Déli pályaudvari, a Deák Ferenc téri, a Ferenciek terei, a kelenföldi, a Keleti pályaudvari, a kőbánya-kispesti, a Móricz Zsigmond körtéri, a Szentlélek téri, a Széll Kálmán téri ügyfélközpont, a BKK Rumbach Sebestyén utcai központi ügyfélszolgálata, valamint a nemrég a rákosmentei Pesti úton, valamint a csepeli Szent Imre téren nyílt ügyfélközpont is felkereshető a pótdíjazással, a bérletek utólagos bemutatásával kapcsolatos ügyekben, valamint a pótdíj akár készpénzes, akár bankkártyával történő kiegyenlítésével kapcsolatban.

A pótdíjak befizetése terén idén több fejlesztés is történt: a pótdíjügyek elintézésére alkalmas ügyfélközpontok száma 2019 júniusa óta folyamatosan bővül (kapcsolódó közleményeink ezen a linken, ezen a linken és ezen a linken olvashatók). Július közepe óta pedig már azonnali bankkártyás fizetéssel is rendezhető a helyszíni pótdíj számos jelentősebb közösségi közlekedési útvonalon, ahol a jegyellenőrök hordozható bankkártyás terminállal rendelkeznek. Ezzel kapcsolatban a BKK korábbi tájékoztatása itt olvasható: https://bkk.hu/2019/07/mar-bankkartyaval-kiegyenlitheto-helyszini-potdij.

Budapest, 2019. november 8.

Budapesti Közlekedési Központ